PSA kontsern kavatseb jätta 508 küll ka peale 2018. aastal lõppeva tootmistsükli lõppu nimevalikusse alles, kuid ilmselt ei jätka sellena praegune suur peresedaan, kirjutab Autocar.
Peugeot loobub suurest peresedaanist
Mõnedes regioonides nagu näiteks koduturul Prantsusmaal ning Belgias ja Hispaanias müüb 508 küll hästi, kuid näiteks Suurbritannia turul ei suuda sedaan veidi kallimate rivaalidele konkurentsi pakkuda.
Kui 2011. aastal müüdi 508 maailmas kokku 75 000 eksemplari, siis mullu oli selleks näitajaks vaid 45 000.
Peugeot juhi Maxime Picat sõnul on auto tootmine praegu veel küll kasumlik, kuid praeguse tootmistsükli lõpuks tuleks see siiski välja vahetada.
«Küsimus ei seisne selles, et kas me peaks selle välja vahetama, kuna me teame, et seda tuleb teha,» tunnistas ta.
«Pigem on küsitav, kas me ehitame sarnase 4,8meetrise suure sedaani. Me näeme, et segment, kus praegune 508 asub, kaotab kliente ning samuti on selge, et tegu ei ole segmendiga, kuhu teiste segmentide kliendid soovivad edasi liikuda. See tähendab, et kui me midagi ette ei võta, langevad müüginumbrid ka edaspidi.»