/nginx/o/2015/08/05/4349005t1h5d8e.jpg)
Sotsiaalmeediale keskendunud analüütikafirma Quintly uuringust selgub, et Facebooki poolt veebruari lõpus tutvustatud uued meeleolu peegeldavad piktograafid ei ole kasutajate seas eriti populaarsed, kirjutab Quartz.
Sotsiaalmeediale keskendunud analüütikafirma Quintly uuringust selgub, et Facebooki poolt veebruari lõpus tutvustatud uued meeleolu peegeldavad piktograafid ei ole kasutajate seas eriti populaarsed, kirjutab Quartz.
Quintly andmetel moodustavad uued piktograafid kõikidest kasutajate reaktsioonidest vaid kolm protsenti. Samal ajal on «meeldib» nupu vastavaks näitajaks lausa 76 protsenti.
Ettevõte analüüsis 10.-25. aprillini kasutajate reaktsioone kokku 130 000 Facebooki postitusele.
Allolevast graafikust on näha kõigi erinevate reaktsioonide populaarsus:
Veebruaris tutvustatud uute reaktsioonide seas oli kõige populaarsem südamekujuline «armastan» piktograaf, järgmiseks oli aga «viha» väljendav pildikujutis, mille osa oli uute reaktsioonide seas 20 protsenti.
Allolevast graafikust on näha uute reaktsioonide populaarsus: