Sotsiaalmeediale keskendunud analüütikafirma Quintly uuringust selgub, et Facebooki poolt veebruari lõpus tutvustatud uued meeleolu peegeldavad piktograafid ei ole kasutajate seas eriti populaarsed, kirjutab Quartz.
Kasutajad eelistavad Facebooki uutele reaktsioonidele vana head laikimist
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Quintly andmetel moodustavad uued piktograafid kõikidest kasutajate reaktsioonidest vaid kolm protsenti. Samal ajal on «meeldib» nupu vastavaks näitajaks lausa 76 protsenti.
Ettevõte analüüsis 10.-25. aprillini kasutajate reaktsioone kokku 130 000 Facebooki postitusele.
Allolevast graafikust on näha kõigi erinevate reaktsioonide populaarsus:
Veebruaris tutvustatud uute reaktsioonide seas oli kõige populaarsem südamekujuline «armastan» piktograaf, järgmiseks oli aga «viha» väljendav pildikujutis, mille osa oli uute reaktsioonide seas 20 protsenti.
Allolevast graafikust on näha uute reaktsioonide populaarsus: