Päevatoimetaja:
Kaido Einama

BMW: kasum on kõige olulisem (2)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: PM Majandus
Copy
BMW uus 7.seeria
BMW uus 7.seeria Foto: BMW

Saksamaa autotootja BMW müügi- ja turundusjuhi Ian Robertsoni sõnul pole maailma suurima luksusautode tootja tiitel ettevõtte jaoks kõige olulisem eesmärk, kirjutab Autocar.

Käesoleva aasta esimeses kvartalis langes BMW maailma luksusautode tootjate seas autode müüginumbrite poolest kolmandale kohale. Veel eelmise aasta lõpus hoidis ettevõte kodumaiste konkurentide Mercedese ja Audi ees juhtpositsiooni.

Esikohale tõusnud Mercedes suutis esimeses kvartalis tänu Hiina turu nõudlusele kasvatada oma autode müüki lausa 20 protsenti.

«Kasum on meie jaoks olnud alati kõige olulisem ning meie tulemused annavad sellest ka tunnistust, ütles Robertson. «Muidugi on alati olemas väljakutse, kuidas kasum, müüginumbrid ja lõppväärtus õigesse tasakaalu saada. Ausalt öeldes - me ei ole päris 100 protsenti seal, kus me tahaksime olla, tunnistas müügijuht.

«Samas on selle taga selged, kasumi teenimisele suunatud otsused, mille me oleme langetanud. Näiteks Venemaal, kus valuuta on kaotanud poole oma väärtusest, lõpetasime me väiksemate autode müügi. See on selgelt kasumit kaitsev otsus, mida meie konkurendid aga ei ole teinud.»

Robertson lisas, et mahtude suurendamisega võib kasumeid kasvatada, kuid samas ka neid ohtu seada.

«Meil on selle analüüsimiseks olemas eraldi tiim. See ei ole alati lihtne võrrand, kuid meie otsuseid peab alati juhtima kasumi püüdlemine.»

Tagasi üles