Jaapani autotootja Subaru ei suuda USA turule nii palju autosid toota, kui edasimüüjad suudaks maha müüa, kirjutab Wall Street Journal.
Subaru on USAs ootamatus hädas: nõudlus ületab pakkumist
Subarul on USAs 620 edasimüüjat, kes peavad pidevalt klientidele selgitama, et nende soovitud Outback või Forester jõuab kohale loodetavasti järgmise tarnega.
Tennessee osariigis Chattanoogas Subaruid müüv Tim Kelly tunnistas Wall Street Journalile, et pidevalt ühe või kahe vajamineva Subaru puudumine ei tee teda just eriti õnnelikuks.
«Ma olen õppinud seda paratamatusena võtma,» ütles ta.
Subarul on USAs müügiks varus umbes kolme nädala jagu sõidukeid ehk pea kaks korda vähem kui konkurentidel. Autode nappuse peapõhjuseks on aga see, et erinevalt teistest Jaapani autotootjatest on Subarul USAs vaid üks tehas ning sedagi jagab ta Toyotaga.
Käesoleva aasta lõpuks peaks Subaru saama aga tehase täielikult enda käsutusse, misjärel peaks tootmine kasvama kuni 80 protsenti 400 000 sõidukini aastas. Uut tehast ei plaani ettevõte aga USAsse niipea rajada, viidates selleks vajalike kvalifitseeritud spetsialistide nappusele.