Bloomberg: LinkedIni kõrge müügihinna taga oli võistupakkumine

Salesforce.com esimees ja tegevjuht Marc R. Benioff.

FOTO: AP / Scanpix

Microsoftile 26,2 miljardi dollariga müüdud ärivõrgustikule LinkedIn oli oma pakkumise teinud ka pilvetehnoloogiaettevõte Salesforce, kirjutab Bloomberg oma anonüümseks jääda soovinud allikatele toetudes.

Bloombergi allikate sõnul oli Microsoft LinkedIni vastu huvi tundnud küll juba mitu aastat, kuid ostuni viinud läbirääkimisi alustas siiski LinkedIn ise. Nimelt olevat ettevõtte nõukogu esimees Reid Hoffman ja tegevjuht Jeff Weiner teatanud Microsofti tegevjuhile Satya Nadellale, et nad on müügiprotsessiga edasiminekuks võtnud teiste potentsiaalsete ostjatega ühendust.

Salesforce´i näol on tegu Microsofti otsese konkurendiga pilveteenuste vallas, mistõttu tuli Nadellal kiirelt ostuotsus langetada.

Väidetavalt andis Salesforce´ile läbirääkimistel nõu investeerimispank Goldman Sachs, mis on tavaliselt olnud Microsofti partneriks suurte ostude nõustamise alal. Bloombergi andmetel pöördus Microsoft ka seekord Goldman Sachsi poole, kuid investeerimispank pidi tarkvaraettevõttele ära ütlema, kuna nõustas juba teist pakkujat ehk nagu tänaseks teada on, Salesforce´i. Seetõttu konsulteeris Microsofti ostu puhul hoopis Goldman Sachsi konkurent Morgan Stanley.

Microsoft avalikustas LinkedIni 26,2 miljardi dollari suuruse ostu esmaspäeva pärastlõunal.

Tagasi üles