LinkedInil oli lisaks Microsoftile veel viis nimekat kosilast

LinkedIn'i logo.

FOTO: SCANPIX

Lisaks Microsoftile oli ärivõrgustiku LinkedIn ostmisest huvitatud veel neli suurettevõtet, kirjutab Techcrunch.

Varasemalt oli teada, et oma pakkumise tegi LinkedInile pilveteenuste firma Salesforce. Väidetavalt pakkus ettevõte iga aktsia eest lausa 200 dollarit ehk neli dollarit rohkem kui Microsoft. Samas oli Microsoft nõus täissumma rahana välja käima, samas kui Salesforce soovis tasuda osa rahas ja osa aktsiates.

Recode´i allikate andmetel soovisid LinkedIni osta ka Facebook ja Google´i emafirma Alphabet. Techcrunch tutvus LinkedIni USA väärtpaberite ja börsitehingute komisjonile SEC esitatud dokumentidega, mis näitavad, et lisaks neile oli huvi üles näidanud veel kaks anonüümseks jäänud suurettevõtet, portaali hinnangul ilmselt tarkvarafirma Oracle ja viimasel ajal äriteenuste arendamisele keskendunud IBM.

Microsoft teatas juuni keskel, et ostab LinkedIni 26,2 miljardi dollari eest.

Bloombergi allikate sõnul oli Microsoft LinkedIni vastu huvi tundnud küll juba mitu aastat, kuid ostuni viinud läbirääkimisi alustas siiski LinkedIn ise. Nimelt olevat ettevõtte nõukogu esimees Reid Hoffman ja tegevjuht Jeff Weiner teatanud Microsofti tegevjuhile Satya Nadellale, et nad on müügiprotsessiga edasiminekuks võtnud teiste potentsiaalsete ostjatega ühendust.

Tagasi üles