Sisuturundus

Online.ee tõukab väikeettevõtlusele hoogu ja parandab ärikommunikatsiooni
Äriinfo ühes kohas

Pisikese spordiklubi Omaklubi rühmatreener ja juhatuse liige Sven Idarand rõhutab Online.ee keskkonna mugavust ja mitmekülgsust – keskkonda lihtsustab asjaajamist nii tööl kui eraelus ja seda asukohast sõltumatult.

FOTO: Rain Uusen

"Omaklubile on väga oluline, et kõik treenerid, füsioterapeudid ja massöörid pääseksid igal ajahetkel ligi oma e-postile ja tööks vajalikele failidele," selgitab pisikese Tallinna spordiklubi Omaklubi rühmatreener ja juhatuse liige Sven Idarand Digitargas nutika ettevõtluse alustalasid.

Telia on loonud äriklientidele mõeldes uue ühtse veebikeskkonna, mis oleks kasutajasõbralik kogu kliendi ärisuhtluse haldamiseks. Online.ee keskkond pakub kaasaegseid võimalusi moodsale ja aktiivsele ärikliendile, kellele on oluline mugavus, mobiilsus ja kasutuslihtsus, kirjutab Digitark.

Sulle võib huvi pakkuda ka see Digitarga saatelõik:

Online.ee keskkonnast leiab nii e-posti, sõnumi- ja kõnelogi kui ka pilveteenuse. Lisaks pakutakse veel kontaktide, sõnumite ja märkmete kirjutamise, salvestamise ja edastamise võimalusi. Samuti on Telia loonud Online.ee äpi, mis teeb kogu suhtluse äriklientidele veelgi mugavamaks, võimaldades ajada oma igapäevaseid tööasju ainult mobiiltelefoni vahendusel.

IGAL AJAL LIGIPÄÄS KIRJADELE JA FAILIDELE

Rääkides Online.ee võimalustest, toob Omaklubi rühmatreener ja juhatuse liige Sven Idarand välja selle mugavuse. Idaranna sõnul on Omaklubi selline huvitav väikefirma, kus töötavad koos erineva valdkonna spetsialistid – treenerid, füsioterapeudid, massöörid – ning infovahetust toimub palju, samas pole klubil ühtset kontorit, kus kõik inimesed saaksid koos istuda. Seega on Omaklubile väga oluline, et kõik need inimesed pääseksid igal ajahetkel ligi oma e-postile ja failidele.

Online.ee poolt pakutav e-posti teenus võimaldab koondada ühtse konto alla (üks kasutajanimi ja parool) kõik kasutajate erinevad e-postiaadressid, tööalase- ja erasuhtluse, saabuvad arved, teavitused jms. Kirjade haldamine keskkonnas on lihtne ja mugav ning see sobib ideaalselt just liikuvale ja aktiivsele inimesele/ettevõttele, kelle kliendid asuvad erinevates kohtades ning kellega on väga palju suhtlemist ja koordineerimist, kohtumiste kokkuleppimist, ühildamist kalendriga või näiteks turundamise alast koostööd vaja teha, kirjeldab kogukondliku spordiklubi üks omanikest.

PABERIVABA RAAMATUPIDAMINE

Eriti kasutajasõbralikuks peab Sven Idarand aga Online.ee poolt pakutavat pilveteenust. Idaranna sõnul kasutab Omaklubi pilveteenust hetkel küll ainult firmasiseseks suhtluseks, kuigi pilvest oleks väga lihtne saata materjale lingiga edasi ka klientidele.

Näiteks kasutab Omaklubi pilveteenust raamatupidajaga failide vahetamiseks.

Mehe sõnul on neil loodud selleks ühine kaust, kuhu laetakse üles vajalikud dokumendid, kust raamatupidaja need omakorda võtab ning tegeleb nendega edasi juba vastavalt raamatupidamisprogrammis. "Tänu sellele oleme suutnud muuta Omaklubi raamatupidamine peaaegu täielikult paberivabaks," väljendab Idarand rahulolu.

ÜHILDA TÖÖ- JA ERAELU MÄRKAMATULT

Kuna mitme nutiseadme kasutamise igapeävane kogemus on paljudel, on hea teada, et kõik meilid, failid, pildid ja muud olulised andmed on alati ligipääsetavad. Kuna mitme nutiseadme kasutamise igapeävane kogemus on paljudel, on hea teada, et kõik meilid, failid, pildid ja muud olulised andmed on alati ligipääsetavad.

FOTO: Online.ee

Aktiivsele inimesele on suureks abiks kindlasti ka Online.ee poolt pakutav märkmete tegemise võimalus. Sageli teevad inimesed märkmeid märkmikusse, paberile või ka telefoni, kuid siis unustavad neid sealt vaadata. Online.ee-s on ülesannete nimekiri alati märgatav ning midagi olulist ei jää tegemata. Samuti on võimalik teha märkmeid konkreetse kontakti juurde.

Online.ee keskkonnaga on võimalik siduda ka kõik kasutaja telefoniga seotud funktisoonid. Näiteks on võimalik näha oma sõnumi- ja kõnelogi.

See on kasulik neile, kes ei viibi pidevalt oma telefoni läheduses või kui inimesel ei ole võimalik mingil põhjusel telefoni kasutada, siis ei jää ta teadmatusse ning näeb kõiki sissetulevaid kõnesid ja sõnumeid ekraanil.

Samuti on lihtne kontrollida üle ka vanu SMSe või edastada uusi, ilma et telefon käepärast oleks. Online.ee keskkonna vahendusel on samuti mugav edastada SMS-teateid kas või kõikidele ettevõtte töötajatele ja klientidele korraga.

Telia on klientidele mõeldes loonud just sellised võimalused, mida kasutada igapäevase äri- ja tööelu ühildamiseks.

Loe nutika äri trikkidest lähemalt Digitargast!

Digitark.ee/SAADE räägib tehnoloogiast ja inimestest selle taga – vaata ja mõtle kaasa!

Tagasi üles