Huawei jäi piinliku reklaamipettusega vahele

PM Majandus
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Väidetavalt Huawei P9 abil tehtud foto.
Väidetavalt Huawei P9 abil tehtud foto. Foto: Huawei

Hiina tehnoloogiaettevõte Huawei kasutas oma tipptelefoni P9 kaamera reklaamimiseks fotot, mis oli üles võetud hoopis Canoni profikaameraga, kirjutab The Verge.

Huawei postitas eile oma Google+ leheküljele kauni foto tuntud terviseblogijast Ella Millsist, millega üritas rõhutada oma uue nutitelefonide lipulaeva P9 topeltkaamerasüsteemi kvaliteeti.

Pildi allkirjaks oli:

«Meil õnnestus tabada Ella imeilusa päikesetõusu ajal. Huawei P9 Leica kaamerad muudavad sellistes vähese valgusega tingimustes pildistamise naudinguks. Taasleiuta nutitelefonifotograafia ning jaga meiega oma päikesetõusupilte.»

Paraku ei arvestanud Hiina suurfirma, et Google+ keskkonda fotosid postitades avalikustatakse foto EXIF metaandmed, mille abil tehti kiirelt selgeks, et nähtav foto oli pildistatud hoopis profikaameraga Canon EOS 5D Mark III, mis oli varustatud EF70-200mm f/2.8L IS II USM objektiiviga. Kaamera ja objektiiv maksavad poes uuena kokku veidi alla viie tuhande dollari.

Huawei tunnistas Verge´ile, et sotsiaalmeediakanalitesse postitatud foto ei olnud pildistatud P9 abil.

«Me pildistasime selle foto P9 reklaami filmimise ajal ning me jagasime seda, kuna soovisime Huawei kogukonda inspireerida. Mõistame, et oleksime pidanud seda pildi allkirjas selgemalt väljendama. Me ei soovinud kedagi eksiteele viia ning oleme nüüdseks foto kustutanud,» seisis ettevõtte saadetud teates.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles