Värske kasutusstatistika näitab, et värskelt valmis saanud ja hetkel üleilmselt lansseeritava mängu Pokemon Go hullus on haaranud kogu maailma ning selle seltsis veedetakse juba rohkem aega kui selliste populaarsete keskkondade nagu Facebooki ja Twitteriga.
Mobiilikasutajad veedavad juba rohkem aega Pokemon Go kui Facebookiga
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mobiilirakenduste kasutatavust jälgiva keskkonna Sensor Tower andmeil mängis üks keskmine kasutaja ööpäevas liitreaalsuse mängu Pokemon Go 33 minutit. Facebooki osaks langes näiteks 22, Snapchatile 18 ja Twitterile 17 minutit.
Samas on Pokemonist ka oluliselt köitvamaid mänge ja rakendusi – Game of Far kogus koguni 2 tundi ja Candy Rush 43 minutit kasutusaega ööpäevas.
Kuigi Pokemon Go pole veel kaugeltki kõikjal maailmas – ka Eestis mitte – allalaaditav ning sellel esineb jätkuvalt probleeme stabiilsusega, on tegemist tõenäoliselt äpiga, mis lähiajal mängusõprade maailma kujundama asub.
Allikas: Cnet