Soolveel töötav elektriauto – palju kisa, vähe villa

nanoFlowCelli juht Nunzio La Vecchia enda välja arendantud tulevikuautoga Quantino. Väidetavalt suudab laetud akuga Quantino sõita järgemööda 14 tundi, kuid tõendid selle kohta puuduvad.

FOTO: nanoFlowcell

Londoni börsile tõttav «tehnikarevolutsioon» on töös olnud aastaid, aga ühtegi töötavat prototüüpi ega tehnoloogia demonstratsiooni pole korduvalt pettuses süüdi mõistetud itaallase juhitud firma veel ette näidanud.

Tellijale

Ajal, mil Tesla boss Elon Musk plaanib kosmosereise ja Google’i Larry Page kujundab juhivabade autodega head uut ilma, võib jääda mulje, et inimkonna arengu piiride nihutamiseks ongi vaja vaid julgeid tehnikavisionääre ja nende loodud äriimpeeriume. Nädalapäevad tagasi teatas Liechtensteinis asutatud ja nüüdseks Šveitsi kolinud firma nanoFlowcell järgmisest sammust ambitsioonikal «transpordirevolutsiooni» teel – 2017. aastast kavatsetakse Londoni börsil hakata müüma oma aktsiaid, et toetada suuremahulist uurimistööd. Firma toodang – uudsel soolvee-akul töötavad luksuslikud sportautod – on nende veebilehel olevate ja mitmel pool meedias kiitust leidvate omaduste poolest muljetavaldavad.

Tagasi üles