Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Soolveel töötav elektriauto – palju kisa, vähe villa (1)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kaur Maran
Copy
nanoFlowCelli juht Nunzio La Vecchia enda välja arendantud tulevikuautoga Quantino. Väidetavalt suudab laetud akuga Quantino sõita järgemööda 14 tundi, kuid tõendid selle kohta puuduvad.
nanoFlowCelli juht Nunzio La Vecchia enda välja arendantud tulevikuautoga Quantino. Väidetavalt suudab laetud akuga Quantino sõita järgemööda 14 tundi, kuid tõendid selle kohta puuduvad. Foto: nanoFlowcell

Londoni börsile tõttav «tehnikarevolutsioon» on töös olnud aastaid, aga ühtegi töötavat prototüüpi ega tehnoloogia demonstratsiooni pole korduvalt pettuses süüdi mõistetud itaallase juhitud firma veel ette näidanud.

Ajal, mil Tesla boss Elon Musk plaanib kosmosereise ja Google’i Larry Page kujundab juhivabade autodega head uut ilma, võib jääda mulje, et inimkonna arengu piiride nihutamiseks ongi vaja vaid julgeid tehnikavisionääre ja nende loodud äriimpeeriume. Nädalapäevad tagasi teatas Liechtensteinis asutatud ja nüüdseks Šveitsi kolinud firma nanoFlowcell järgmisest sammust ambitsioonikal «transpordirevolutsiooni» teel – 2017. aastast kavatsetakse Londoni börsil hakata müüma oma aktsiaid, et toetada suuremahulist uurimistööd. Firma toodang – uudsel soolvee-akul töötavad luksuslikud sportautod – on nende veebilehel olevate ja mitmel pool meedias kiitust leidvate omaduste poolest muljetavaldavad.

Märksõnad

Tagasi üles