Niisiis on tegemist tavalise seitsmekohalise sõidukiga, milles kaks lisakohta on paigutatud kokkuklapitult pagasiruumi. Just see on tinginud ka auto salongi suure kõrguse, mis omakorda on kasvatanud suureks ka masina kõik külgaknad ja parklas manööverdamise vaateväli on seetõttu suurepärane. Samas pagasit ennast saab pakiruumis paigutada pigem asju üksteise otsa ladudes, kuna kogu ruumi võtavad loogiliselt lisaistmed.
Mis mind rooli istudes üllatas, oli see, et kuigi masinal on kõigest 1,5-liitrine ja 107- hobujõuline diiselmootor ning kere võrreldes tavamudeliga kõrgeks ja pikaks venitatud, osutus auto kiirendusvõime oodatust märgatavalt paremaks.
See oli selle Renault' omanduses oleva Rumeenia autotootja mudeli puhul suurim positiivne üllatus mahukuse ja manööverdamisvõime kõrval. Pean silmas just eelkõige alguskiirendust, ametlik kiirendusnäitaja 0-100km/h on sellel masinal 11,6 sekundi kanti ning tippkiirus 175 km/h.
Konkreetselt minu käsutuses olnud autol on kuuekäiguline manuaalkäigukast. Ei jäänud häbisse Haabersti ringile siirdudes ega kaugeltki hätta mõnel linnavälisel möödasõidul. Ja ma ei hakka praegu lugejate päid vaevama tehniliste näitajatega, miks see nii oli :)
Auto rool ja vedrustus on timmitud parasjagu jäigaks ning auto kere kõrgust arvestades kurvides alajuhitavuse all eriti ägada ei tulnud. Abiks seejuures kindlasti ka standardvarustuses olevad juhitavuskontroll (ESP) ja veojõukontroll (ASR).
Erinevaid sõidurežiime sellel autol valida ei saa. Ainus, kus tõsiselt hätta jäin, olid Mustamäe uue keskuse parklasse sissekeeramisel olevad kurvid, aga ma ei süüdistaks selles konkreetset mudelit - keegi geenius on need rajad selliselt maha joonistanud, et neid pole vastassuunda kaldumata võimalik läbida ka jalgrattal.