Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Netflixi võidukäik: ligi miljon ameeriklast loobusid eelmises kvartalis kaabeltelevisioonist

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: PM Majandus
Copy
Netflix.
Netflix. Foto: Elise Amendola/AP/Scanpix

USA kaabeltelevisioonipakkujate kliendid kolivad üha kiirema tempoga üle Netflixi, Hulu, Amazoni ja Sony striimimisteenustele, kirjutab The Next Web.

Konsultatsioonifirma SNL Kagani uuringu järgi tühistasid USAs ainuüksi käesoleva aasta teises kvartalis umbes 812 000 klienti oma kaabel- või satelliittelevisiooni lepingud.

Traditsiooniliste maksutelevisioonipakkujate jaoks pole see väga üllatav uudis.

«Tegu on (lahkujate arvu, toim) mõningase kasvuga ja suurima kvartaalse kaotusega, mida me oleme näinud,» kommenteeris SNL Kagani analüütik Ian Olgeirson. «Me näeme, et lahkumise järk-järgulist kasvu.»

Juuni lõpus oli USA kaabel- ning satelliittelevisioonipakkujatel umbes 1,4 miljonit klienti vähem kui aasta tagasi.

Selle põhjuseks on peamiselt internetipõhiste striimimisteenuste pakkujate üha suurem populaarsus. Nood ei nõua klientidelt kallite seadmete välja ostmist või rentimist, samuti ei seota kliente pikaaegsete lepingutega. Lisaks on videostriimimisteenused traditsioonilise maksutelevisiooniga võrreldes soodsamad, võimaldavad paindlikumat programmeerimist ning neid on võimalik kasutada nii teleris, kui ka nutitelefonis, tahvel- ja sülearvutis.

Next Webi andmetel on juba iga viies USA kodumajapidamine satelliit- ja kaabeltelevisiooni striimimisteenuste vastu välja vahetanud.

Tagasi üles