Mis siin ikka kauem kannatust proovile panna, vaatame üle need sõgedad numbrid. Panamera Turbo 4,0-liitrine V8 arendab 550 hj ja 770 Nm. Eelkäijaga võrreldes on see 30 hj ja 70 Nm rohkem. Tippkiiruseks märgitakse 306 km/h. Sajani viskub Turbo 3,8 sekundiga, Sport Chrono paketiga on sprindiaeg kõigest 3,6 sekundit. Kütusekuluks lubatakse 9,4–9,3 l / 100 km, seejuures esimest korda on Porsche varustatud tehnoloogiaga, mis lülitab pooled silindrid välja, kui süsteem töötab osakoormusel. Kui Panamera omanikku peaks kütusekulu kas või kröömike huvitama, siis jah, see aitab bensiini kokku hoida kuni 30 protsenti.
«Väiksem», 2,9-liitrine V6 jõuallikas Panamera 4S mootoriruumis arendab 440 hj (+ 20 hj) ja 550 Nm (+ 30 Nm) ning saavutab 100 km/h 4,4 sekundiga (4,2 s Sport Chrono paketiga), tippkiiruseks 289 km/h.
V8-diisel on aga puhta pöörane. Porsche väitel on Panamera 4S Diesel maailma kõige kiirem diiseljõuallikaga seeriaauto. See arendab 422 hj ja pange nüüd tähele! 850 Nm. Hüüumärk. Maksimaalne pöördemoment on saadaval peaaegu tühikäigust alates ehk pöördevahemikus 1000–3250 p/min. Veel kord hüüumärk. 100 km/h on käes 4,5 sekundiga (4,3 s Sport Chrono paketiga). Kütusekuluks lubatakse sealjuures naeruväärsed 6,8–6,7 l / 100 km. Kuulsite, diiselmootorite tulevikule hauakaevajate labidad kõlksatasid just vastu kivi.
Sõitjateruum on luksusauto vääriline, juhiabisüsteemid suudavad kõige muu hulgas pimedas hoiatada jalakäijate ja suurte loomade eest. Tehnoloogia, millele on nimeks antud InnoDrive, oskab navi, radareid ja sensoreid abiks võttes näha teed ette kuni 3 km ulatuses ja valida ise optimaalseid kiirendusi ja aeglustusi. Jah, see on taas vihje isejuhtivale autole.
Ka hind on Porsche ja luksusauto vääriline. Panamera 4S hind algab 113 760 eurost, 4S Dieseli eest tuleb välja käia ümmarguselt 4000 eurot enam ning Turbo hinnakiri stardib 154 080 eurost. Esimesed autod jõuavad Porsche müügipunktidesse kahe kuu pärast ehk 5. novembril.