Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Kokkuleppeteenuse pakkujad kompavad endiselt seaduse piire

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Taxify
Taxify Foto: Eero Vabamägi

Kuna Eestis ei ole siiani seadustatud sõidujagamisteenust, siis kompavad kokkuleppeteenust pakkuvad juhid ja ettevõtted endiselt seaduse piire - tunnistust sellest annab kas või asjaolu, et Taxify toob sellest nädalast tänavatele valge-rohelised autod, mis on sarnaselt taksodele tänavapildis selgesti eristatavad, ent pakuvad siiski nn kokkuleppevedusid. 

«Me näeme, et järjest rohkem juhte tahab Taxifyga liituda, aga on endiselt sajad juhid, kellel ei ole endal autot ehk nad ise liisingut ei saa,» põhjendas Taxify arendusjuht Martin Villig, miks ilmub seni selgelt end taksodest eristanud Taxifyl selle nädala jooksul linnapilti kümmekond logodega sõidukit, vahendab ERRi uudisteportaal uudistesaadet «Aktuaalne Kaamera».

«Ma ei julgeks küll öelda, et see seadusele näkku sülitamine on,» kommenteeris riigikogu majanduskomisjoni liige Kalle Palling (RE), lisades samas, et ta ei ole ka täpselt kursis, mida Taxify plaanib. «Nii et vaatame, mis see täpselt on, millega nad välja tulevad ja kuidas see tänasesse ruumi haakub.»

Parlamendi majanduskomisjon tahab jagamismajandust reguleerivad muudatused vastu võtta novembri jooksul. Siiani on nii Uberi kui ka Taxify teenust eristanud klassikalisest taksoteenusest see, et neid saab tellida vaid veebiplatvormi kaudu. 

Loe lähemalt ERRi uudisteportaalist ja vaata juuresolevast videost.

Tagasi üles