Renault’ värsket disainistrateegiat esindab uus ideeauto Captur. Sportlik maastur annab eelvaate sellele, milliseks kujunevad sõiduautod tulevikus ning väljendab eluringis aega, kui kaks inimest hakkavad maailma enda ümber avastama, vahendab autonet.ee.
Captur – Renault uus ideeauto
Energy dCi 160 twin-turbo mootor pakub sõidurõõmu ning on madala CO2 emissiooniga.
Frankfurdi autonäitusel 2009. aastal avaldas Renault oma uue identiteedi ja kontseptsiooni, mis põhineb inimese eluringist inspireeritud ideekollektsioonil, milles iga faas omandab erilise ideeauto kuju.
Kahekohaline DeZir kupee väljendas armumist; kirge, mis eelneb igale suurele seiklusele. Renault Captur kirjeldab tsükli teist faasi, kui kaks inimest hakkavad maailma enda ümber avastama.
«Captur on kihvt ja sportlik maastur, ideaalne noorpaari jaoks, et avastada maailma enda ümber,» selgitas disainidirektor Laurens Van den Acker. «Selle puhul on jätkatud fundamentaalset disainikeelt, mis tuttav DeZir’ ideeautol. Siiski on mõõtudele lisa antud ja arvestatud on paljude erinevate tehniliste näitajatega – auto on funktsionaalsem, kuid jätkuvalt väga sensuaalne,» lisas ideeautode üksuse direktor Axel Breun.