Tuntud arvutitootja alustas Twitteris veidrat reklaamikampaaniat

PM Majandus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Asuse säuts
Asuse säuts Foto: Twitter/Asus

Taiwani päritolu elektroonikaettevõte Asus postitas Twitterisse veidra sisuga reklaamsäutsud, millega vihjati, et vastassoole mõjub süles olev arvuti atraktiivsemalt kui kass, vahendab The Next Web.

Säuts «Tähelepanu, kõik mehed! Kellega sa sooviksid kohtingule minna? Armsa tüdrukuga, kellel on kass või haritud daamiga, kellel on ZenBook 3?,» oli varustatud ka valikut illustreeriva pildiga.

Mõned tunnid varem postitati sarnane säuts ka meesmodelliga.

Ebaõnnestunud reklaam on saanud Twitteris tugevat vastukaja.

«See postitus on sama kehv kui ZenBook 3 akukestvus,» kommenteeris kasutaja IncreXible.

Nagu The Next Web märgib, on tal õigus - Asuse sülearvuti aku on tõepoolest mitmetes testides oodatust vähem vastu pidanud.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles