Klient leiab lehekülgede kaupa infot ja linke, mille põhjal otsustab, kas ettevõte on usaldusväärne ja tema jaoks konkurentide hulgast sobivaim. Kas oled kindel, et see klient valib just sinu ettevõtte?
Vaata ka Digitarga saatelõiku ettevõtluse teemal:
1. ETTEVÕTTE ONLINE-MAINE ALGAB VALITUD DOMEENIST
Oma ettevõtte usaldusväärsuse tõstmiseks ja nähtavuse parandamiseks online’is soeta oma ettevõttele domeen!
Otsingumootorid eelistavad just sinu ettevõtte nimega domeenide linke esimesena näidata ja statistikast selgub, et see on esimene, mida otsingutulemustes klikitakse ning mida kasutaja pilguga otsib. Seega on domeen sinu ettevõtte maine mõistes investeering, mis end kindlasti ära tasub – .ee, .eu või .com-lõpulise domeeni saad soetada alla 10 euro eest aastas.
2. SUHTLE OMA KLIENTIDEGA SISUKALT NING TIHEMINI KUI SENI!
Veebilehe või sotsiaalmeediakontode omamisest üksi pole kasu, kui need ei edenda sinu äri. Veelgi enam – unarusse jäetud sotsiaalmeediakonto võib jätta hoopis mulje, et ettevõte ei ole enam tegev, mistõttu pöördub klient konkurendi poole. Boonusena eelistavad otsingumootorid näidata järjekorras esimesena veebilehti, mida järjepidevalt asjakohase sisuga uuendatakse.
3. MILLAL SA VIIMATI OMA ETTEVÕTTE NIME GUUGELDASID?
Nagu eelpool mainitud, on Google’i otsitulemustes avanev vaade sinu digitaalne visiitkaart, mistõttu on enda online-maine kujundamisel väga oluline, et teaksid, mida klient sinu ettevõtet guugeldades näeb.