Sisuturundus

Kas tead, milline on sinu äri maine ja nähtavus online’is?

Järjest enam kaldub otsingute kaalukauss mobiilsetesse seadmetesse, mistõttu tuleb veenduda, et ettevõtte kodulehekülg on mobiilisõbralikult toimetatud. Google Analytics aitab mõista kodulehe külastajate käitumist ja vajadusi.

FOTO: Unsplash

Ilmselt ei tule kellelegi üllatusena, et internet on klientide jaoks eelistatuim kanal, leidmaks infot kõigi ja kõige kohta. Seega on suur tõenäosus, et kui klienti huvitab sinu ettevõte, otsib ta lisainfot näiteks Google’i otsingumootori abil. See, mis talle otsingutulemustest vastu vaatab, on sinu ettevõtte digitaalne visiitkaart, kirjutab tehnoloogiaportaal Digitark.ee.

Klient leiab lehekülgede kaupa infot ja linke, mille põhjal otsustab, kas ettevõte on usaldusväärne ja tema jaoks konkurentide hulgast sobivaim. Kas oled kindel, et see klient valib just sinu ettevõtte?

Vaata ka Digitarga saatelõiku ettevõtluse teemal:

1. ETTEVÕTTE ONLINE-MAINE ALGAB VALITUD DOMEENIST

Oma ettevõtte usaldusväärsuse tõstmiseks ja nähtavuse parandamiseks online’is soeta oma ettevõttele domeen!

Otsingumootorid eelistavad just sinu ettevõtte nimega domeenide linke esimesena näidata ja statistikast selgub, et see on esimene, mida otsingutulemustes klikitakse ning mida kasutaja pilguga otsib. Seega on domeen sinu ettevõtte maine mõistes investeering, mis end kindlasti ära tasub – .ee, .eu või .com-lõpulise domeeni saad soetada alla 10 euro eest aastas.

Loe Digitargast teisigi soovitusi sel teemal!

2. SUHTLE OMA KLIENTIDEGA SISUKALT NING TIHEMINI KUI SENI!

Veebilehe või sotsiaalmeediakontode omamisest üksi pole kasu, kui need ei edenda sinu äri. Veelgi enam – unarusse jäetud sotsiaalmeediakonto võib jätta hoopis mulje, et ettevõte ei ole enam tegev, mistõttu pöördub klient konkurendi poole. Boonusena eelistavad otsingumootorid näidata järjekorras esimesena veebilehti, mida järjepidevalt asjakohase sisuga uuendatakse.

Loe Digitargast teisigi soovitusi sel teemal!

3. MILLAL SA VIIMATI OMA ETTEVÕTTE NIME GUUGELDASID?

Nagu eelpool mainitud, on Google’i otsitulemustes avanev vaade sinu digitaalne visiitkaart, mistõttu on enda online-maine kujundamisel väga oluline, et teaksid, mida klient sinu ettevõtet guugeldades näeb.

Esimesel otsitulemuste lehel peaks ideaalis olema välja toodud ettevõtte kodulehe lingid, sotsiaalmeediakontod ja muu eelkõige positiivne ja asjakohane kajastus. Kui tulemustes on kõrgel kohal mõne sarnase või sama nimega ettevõttega seotud tulemused, ebaolulised tulemused või negatiivne kajastus, tuleks olukorda aktiivselt parandama hakata.

Pea silmas, millised otsitulemused kuvatakse esimesena ja esilehel. Ära unusta vaadata ka seda, milliseid pilte otsing kajastab ning kas sinu ettevõte on Google’i kaartidelt leitav.

KASULIKKE VIITEID LOO JUURDE:

Loe Digitargast täispikka lugu, kuidas olla internetis nähtav ja leitav ettevõte!

Telli Digitarga uudiskiri ja ole kord kuus olulisemate digisündmustega alati kursis!

Tutvu Telia alustava ettevõtte lahendustega ja pane oma online-äri käima!

Kuidas hallata ärisuhtlust ühes kohas ja soodsalt? Tutvu Online.ee võimalustega ärikliendile!

Soeta IT teenusena ja keskendu oma põhiärile! Telia on valmis su riist- ja tarkvara välja ostma ja teenuseid ning tooteid rendina pakkuma.

Digitark.ee/SAADE räägib tehnoloogiast ja inimestest selle taga – vaata ja mõtle kaasa!

Tagasi üles
Back