/nginx/o/2016/10/18/5972353t1h167c.jpg)
Reutersi/Ipsose korraldatud küsitlusest selgus, et nutitelefoni Galaxy Note 7 skandaal ei suutnud kustutada USA tarbijate huvi Samsungi toodete vastu.
Reutersi/Ipsose korraldatud küsitlusest selgus, et nutitelefoni Galaxy Note 7 skandaal ei suutnud kustutada USA tarbijate huvi Samsungi toodete vastu.
26.oktoobrist kuni 9. novembrini läbi viidud küsitlusest selgus, et Samsungi USAs asuvad kliendid on brändile jäänud sama truuks kui konkurendi Apple´i eelistajad.
Lausa 91 protsenti Samsungi nutitelefonide kasutajatest plaanivad ka järgmiseks kõneseadmeks soetada Lõuna-Korea ettevõtte toote, Apple´i puhul on vastav näitaja 92 protsenti.
Seni teadmata põhjustel süttima kippunud tippseadme Galaxy Note 7 mahakandmine oktoobris ei mõjutanud brändieelistust ka teiste tarbijate seas. 27 protsenti nendest tarbijatest, kes olid Note 7 skandaaliga tuttavad, väitsid, et ostaks järgmiseks telefoniks just Samsungi toote. Nende seas, kes polnud toimunuga kursis, oli vastav näitaja huvitaval kombel kaks protsendipunkti väiksem.