Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Seikluskaamerate tootja GoPro koondab 15 protsenti töötajatest

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Rait Karus tegi ekstreemkaamerakompaniile GoPro vinge reklaamklipi.
Rait Karus tegi ekstreemkaamerakompaniile GoPro vinge reklaamklipi. Foto: Rait Karus

Peamiselt ekstreemsportlastele mõeldud vastupidavate kaamerate tootja GoPro teatas, et koondab kehvade müügitulemuste tõttu 15 protsenti töötajatest ning sulgeb meelelahutusüksuse, kirjutab Reuters.

1500 töötajaga ettevõte oli juba aasta alguses teatanud, et koondab 7 protsenti oma töötajaskonnast, sellele lisandub äsja avalikustatud 15protsendine kärbe.

Ettevõte ei ole viimasel ajal suutnud kiivrite ja keha külge kinnitatavate kaamerate müüki suurendada, kuna esile on kerkinud soodsamate hindadega konkurendid.

Kuigi hiljuti laiendati oma tootevalikut droonidele, tuli ka sealt tagasilöök - tagasi tuli kutsuda umbkaudu 2500 lennuseadet.

Lisaks umbes 200 inimese koondamisele suletakse täielikult ka kaamerabrändile originaalsisu tootnud meelelahutusüksus.
Kärbete abil loodab ettevõte juba järgmisel aastal uuesti kasumisse jõuda.

Tagasi üles