Hoolimata Samsungi tipptelefoni Note 7 tagasikutsumisest ei suutnud Apple oma turupositsiooni jõuluhooajal tugevdada, kirjutab Wall Street Journal.
Analüütikud: Apple ei suutnud Samsungi fiaskot ära kasutada
Internetiettevõtte Yahoo omanduses uuringufirma Flurry statistika järgi moodustasid Apple´i seadmed 44 protsenti kõigist vahemikus 19. detsembrist kuni 25. detsembrini aktiveeritud nutitelefonidest ja tahvelarvutitest. Samsungi osa küündis 21 protsendini.
Mullu samal ajal olid ettevõtete vastavad näitajad 49,1 protsenti ja 19,8 protsenti, mis Wall Street Journali hinnangul vihjab sellele, et Apple ei suutnud käesoleva aasta pühadehooajal hoolimata Note 7 fiaskost Lõuna-Korea ettevõttele kohta kätte näidata. Samsung oli sunnitud seni teadmata põhjustel süttima kippunud tippseadme Galaxy Note 7 oktoobris maha kandma.
Samas tuleb meeles pidada, et Flurry statistika puhul ei ole tegu müüginumbritega, vaid seadmete aktiveerimistega, mistõttu tuleks täpsema turuseisu hindamiseks ära oodata ettevõtete ametlikud kalendriaasta neljanda kvartali müügitulemused, mis avalikustatakse järgmise aasta alguses.