Daimleri kõrval otsustasid ettevõttesse raha paigutada veel sellised tuntud ja üleilmselt edukad riskikapitali ettevõtted nagu Shasta Ventures, Matrix Partners, ZX Ventures, Morpheus Ventures, Grishin Robotics ja Playfair Capital.
«Investeerimisrahade kaasamine on ühe alustava ettevõtte puhul pidev elu osa. Kokku võttis protsess neli-viis kuud ja, nagu ikka, oli tegemist lumepalliefektiga,» ütles Starshipi ärijuht Allan Martinson Postimehele.
Selle töö tulemuse olulisusest annab parimat aimu ainuüksi asjaolu, et varem on vaid kaks Eesti idufirmat - Transferwise ja Skeleton - tõstnud rohkem raha, aga seda mitmes rahastamisvoorus.
Niivõrd suure summa paigutamine Starship’i ei tähenda aga, et ettevõte oleks nüüd maha müüdud. Otse vastupidi – tegu on vahetusvõlakirjade põhise investeeringuga ning ettevõte jätkab täiesti iseseisvalt oma arendustöid. «Tegemist on finantsinvesteeringuga, millega toetatakse seda, mida me teeme,» ütles Allan Martinson.
Martinsoni sõnul on Starshipist kujunenud ühe tekkiva tööstusharu - kõnniteerobotite – liider maailmas. «Starshipi 90-liikmeline meeskond on kõige parem tehnoloogiatiim, mida ma elus olen näinud, ja me oleme suutnud üle maailma olla edukad ka muudes aspektides – nagu äriarendus, seadusloome ja PR.»
Tema hinnangul ei ole täna tehnoloogiliselt enam ühtegi põhjust, miks kaubad peaksid inimesteni jõudma inimeste poolt veetuna. «Kõik tehnoloogia komponendid on tänaseks olemas. Seega nüüd on aeg hakata selle tehnoloogia äriks muutmisse investeerima ja Starshipi round on osa sellest,» sõnas Martinson.