![Foto Eestit tutvustavast presentatsioonist](http://f7.pmo.ee/r8qNfe-J0qHWGrzZgLd9RY144WU=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2017/02/01/6300363t1h059b.png)
EAS-i all tegutsev disainimeeskond muutis allalaaditavaks Eesti uue brändi tööriistakasti esimesed vahendid.
EAS-i all tegutsev disainimeeskond muutis allalaaditavaks Eesti uue brändi tööriistakasti esimesed vahendid.
Aadressil brand.estonia.ee on nüüd võimalik alla laadida uut fonti aino, Eesti positiivseid ja negatiivseid tunnuseid tutvustavaid presentatsioone, enam kui 10 000 fotot, pidevalt täienevat ikoonide valimit ja videoid.
Näiteks majandusvaldkonnas tutvustab presentatsioon Eestit kui riiki, kus asjad saavad kiiresti tehtud, kus elavad targad ja kõvasti tööd rabavad inimesed ning kus valitsevad läbipaistev seadusandlus ja konkurentsivõimeline maksusüsteem.
Nõrgemaid külgi kirjeldav presentatsioon märgib näiteks, et põlevkivitööstus tekitab meil siin kõrget CO2 emissiooni, et naised saavad meestega võrreldes kolmandiku võrra väiksemat palka, et me kipume olema küünilised ja pessimistlikud ning et me joome liiga palju alkoholi.
Eesti uue brändi väljatöötamine läheb maksma 280 000 eurot.