Fortumo sisenes digiteenuste kampaaniaplatvormide turule

FOTO: Fortumo

Seni mobiilimaksete lahendustele keskendunud Eesti üks edukamaid start-up-ettevõtteid Fortumo käivitas digitaalsete teenuste pakkujatele mõeldud turundusplatvormi, mis võimaldab neil kiirelt käivitada kampaaniaid koostöös mobiilioperaatoritega.

«Paljudel  mobiilioperaatoritel on lisaks kõnedele, sõnumitele ja andmesidele paketi osaks ka kolmanda osapoole teenused, näiteks saab uus liituja pooleks aastaks endale tasuta muusikarakenduse ligipääsu. Sellise koostöö käivitamine on teenusepakkujatele vaevarikas, kuna nad peavad iga mobiilioperaatoriga allkirjastama eraldi lepingu ja end infosüsteemidega ära ühendama,» rääkis Fortumo tegevjuht Martin Koppel.

Fortumo kaudu saavad teenusepakkujad nüüd ligipääsu korraga suurele hulgale mobiiloperaatoritele, kelle klientidele oma teenust turundada. Mis tähendab omakorda mobiilioperaatori turunduskanalite kaudu ligipääsu uuele kasutajaskonnale.

Mobiilioperaatoritele on paketi osana lisateenuste pakkumise eesmärgiks kliendilojaalsuse suurendamine, muu hulgas võimaldab platvorm koostööd teha voogedastuse, pilvemajutuse, kontoritarkvara, viirusetõrje ja digitaalsete ajalehtede pakkujatega.

Mõlemad  saavad ka reaalajas infot vahetada, millised telefoniomanikud peaksid millistele teenustele tasuta või soodushinnaga ligipääsu saama. Kasutajate autoriseerimise kõrval saavad mõlemad osapooled kasutusele võtta ka Fortumo makselahenduse, mis võimaldab kontrollida kasutaja teekonda tasuta teenuse proovimisest kuni tasulise tellimuse tegemiseni.

Esimesed mobiilioperaatoritest ja teenusepakkujatest kliendid Kagu-Aasias ja Ida-Euroopas kavatsevad platvormi kasutusele võtta 2017. aasta esimeses pooles.

Fortumo on mobiilimakselahendusi pakkuv Eesti ettevõte, kelle klientideks on muu hulgas Google, Facebook, Spotify, Sony, WeChat, Alibaba, ja Electronic Arts. Fortumo pakub tööd 70 inimesele Tallinnas, Tartus, San Franciscos, Pekingis, Delhis, Singapuris ja Hanois.

Tagasi üles