Millisena näete sport- ja võidusõiduautode tulevikku?
Ma olen kindel, et mootorisporti ootab ees pikk tulevik. Praegu ei paista see tulevik küll ülemäära põnev, aga siiski. Kindlasti peab olema normaalne mootor, mis teeb häält. Elektriauto võib võidusõidus olla, aga ta ei püsi kaua. Olen veendunud, et inimestele selline võidusõit ei meeldiks. Ma ei suuda uskuda, et elektriautodel, millel pole häält ega emotsiooni, on võidusõidus tulevikku.
Walter Röhrl on öelnud:
Alajuhitavus on see, kui te näete seda puud, mille otsa te sõidate. Ülejuhitavus on siis, kui te kuulete seda puud, mille otsa te sõitsite.
Ma sõidan rallit sellepärast, et tahan sõita kiiresti, mitte tõestada, et minu auto on kõige vastupidavam.
Auto on alles siis piisavalt kiire, kui ei julge hommikul seda käima panna.
Auto juhtimine algab sealtmaalt, kus sa juhid autod gaasipedaaliga, mitte rooliga.
Headel juhtidel on vaja klaasipuhastajaid küljeklaasidele.
Kiirendades peavad rõõmupisarad horisontaalse nirena kõrvadesse voolama.
Mind ei huvita võitmine ühe sekundiga. Ma tahan võita kümne minutiga!
CV
Walter Röhrl
Sündinud 7. märtsil 1947 Saksamaal Regensburgis – saab kolme päeva pärast 70.
Niki Lauda on tema kohta öelnud geenius ratastel, ta on mitmes riigis valitud sajandi, aastatuhande ja kõigi aegade parimaks rallisõitjaks.
WRC: 1973–1987
Meeskonnad: Porsche, Fiat, Opel, Lancia, Audi
Maailmameistritiitleid 2: 1980 (Fiat 131 Abarth), 1982 (Opel Ascona 400).
Monte Carlo võite 4, nelja erineva autoga: 1980 (Fiat), 1982 (Opel), 1983 (Lancia), 1984 (Audi)
1987 püstitas Pikes Peaki mäkketõusu rekordi, olles esimene, kes sai aja alla 11 minuti (Audi Sport Quattro S1).
Tänaseni tegev Porsche instruktori ja saadikuna.