Kaks viimase aja põrutavamat uudist masinõppe valdkonnast näitavad, et arvutiprogrammid suudavad mängudes inimesi võita ka ilma täieliku info valdamiseta.
Tellijale
Tehisintellektile tõi pokkeris võidu strateegilisest mõtlemisest loobumine
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tormikiirusega arenevas tehisintellekti arendamise maailmas on mängud olnud aastaid põhiline masinõppe algoritmide katseplatsdarm. Ligi 20 aastat pärast kuulsa Deep Blue matšivõitu tollase male maailmameistri Garri Kasparovi vastu (1997. aasta kevadel New Yorgis; 1996. aastal Philadelphias võitis samade vastaste matši Kasparov – toim) on arvutid inimese seljatanud ka neile seni võitmatuks peetud Hiina päritolu lauamängus «Go».