Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Vaata Genfi autonäituse parimaid palu!

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Alpine A110.
Alpine A110. Foto: Esta Tatrik

Automaailma suursündmus, kus antakse biit kätte terveks autoaastaks juba ette. Arter käis Genfis kohal.

Seekord hüper- ja megahittideta, kuid see-eest ühtlaselt tugev väljapanek. Jätkuvalt ootavad meid uudistoodetena ees valdavalt linnadžiibid ning endiselt jätab SUVide katkematu pealetung õhku küsimuse, kuhu kardavad autoostjad kaduvat Euroopa asfaltteid?

Moes on loosung «Kogu autondus elektrifitseerida!» ning enamik tootjaid mängibki ühel või teisel viisil elektriga. Kuhu neil pääsu, kui poliitikud tallavad kohati ebareaalsete saastekvootidega varvastel ning ainus võimalus normaalselähedase töömahu ja silindrite arvuga sisepõlemismootoreid pakkuda on laiendada elektriautode mudelirivi. Paberil nullsaaste loeb ja toob näitusehalligi mitmeid särtsu-(idee)autosid. Kust võetakse kogu see maailma elekter ja laadimistaristu, saame peagi näha. Teine mänguteema on isejuhtiv auto. Nii leidubki näitusel isejuhtivat inter- ja eksterjööri markeerivaid eksponaate. Nagu sellistel puhkudel ikka – kus sisulist näidata pole seisva auto näitel võimalik – pöördub asi vormimänguks ja nihkub elektroonika- ja sisustusmessi piirimaile.

Tagasi üles