Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Ülikõrgelt hinnatud The Witcheri kodustuudio CD Projekt RED tuleb MängudeÖÖle

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Pressimaterjal
Pressimaterjal Foto: Level1

Sa pole jätkuvalt miskipärast ära otsustanud, kas 8. aprilli õhtul tasub ikka Solarise Apollo kinos toimuvale MängudeÖÖle sammud seada? Siis äkki veenab sind võimalus kuulata, kuidas arendati ülikõrgelt hinnatud ja ka Level1 2015. aasta parima mängu tiitliga pälvitud The Witcher 3: Wild Hunti? MängudeÖÖ loengusaalis astub üles Philipp Weber CD Projekt REDist, kes töötas viimase Nõiduri saaga mängu juures missioonidisainerina. Loeng toimub mõistagi inglise keeles!

Koletisi tapmas ja maailmu loomas

Philipp Weber (CD Projekt RED)

The Witcher 3: Wild Huntis on mängijal duaalne roll: ühest küljest ollakse tööd otsiv eraklik nõidur, teisalt aga isafiguur ja ka sõber mitmetele usutavalt ellutoodud maailma asustavatele väga eripalgelistele tegelastele. Philipp seletab, kuidas CD Projekt RED kombineeris mängu luues narratiivi ja mängumaailma avastamise, üritades mängijani tuua mõlema aspekti parimaid külgi.

Pressimaterjal
Pressimaterjal Foto: Level1

Philipp Weber õppis oma koduriigis Saksamaal ajalugu ja arheoloogiat. CD Projetk REDi asus Weber missioonidisainerina tööle peale seda, kui 2013. aastal tema The Witcher 2: Assassin's of Kingsi jaoks loodud Lykaoni-nimeline modifikatsioon stuudio tähelepanu köitis. Tänaseks on Philipp loonud missioone The Witcher 3: Wild Hunti ning selle laienduste, Hearts of Stone'i ja Blood and Wine'i jaoks. Tema poolt disainitud missioonide hulka kuuluvad näiteks Blood and Wine lisapakist The Warble of a Smitten Knight, Beyond Hill and Dale, and There Can Be Only One. Lisaks missioonide loomisele töötas Weber ka elava maailma realiseerimisel ning lõi kaasa Hearts of Stone'i näoanimatsioonide loomisel. Hetkel töötab Philipp CD Projekt REDi järgmise mängu, Cyberpunk 2077 juures.

Pressimaterjal
Pressimaterjal Foto: Level1

Varasemalt oleme välja hõiganud, et MängudeÖÖ loengusaalis räägib Greg Louden Remedy'st, kuidas loodi Quantum Break, kohalikud mänguarendajad arutlevad kogemustest GDC-l ja VR arkaadide olukorrast Eestis ning külalisi näeb ka Leedust, Kanadast ja Argentiinast. Tule kohale ja pane kõrv peale!

Märksõnad

Tagasi üles