Eesti lipulaev No Truce With the Furies esineb MängudeÖÖ loengusaalis

Andri Allas
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
MängudeÖÖ
MängudeÖÖ Foto: Level1

8. aprillil toimuval MängudeÖÖl avaneb külastajatel võimalus kohtuda Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainori loengusaalis mängumeedias ohtralt tähelepanu võitnud kodumaise isomeetrilise rollimängu No Truce With the Furies arendajatega. Sarnaselt teiste loengusaali ettekannetega toimub ka see esitlus inglise keeles.

Kommunism ja mängitavus - kunst, kirjutamine ja mängudisain rahva teenistuses

Kaur Kender, Kaspar Tamsalu, Argo Tuulik (ZA/UM Studios)

No Truce With the Furiesi arendajad lahkavad poliitika olulisust videomängude narratiivides, artulevad, miks ei peaks arendajad mängude loo ja kunsti osas järeleandmisi tegema ning otsivad põhjuseid, miks seda jätkuvalt tehakse.

Lisaks No Truce With the Furiesi tiimile saab loengusaalis näha muuseas ka arendajaid Kanadast, Argentiinast ja Leedust. The Witcher 3: Wild Huntist räägib Philipp Weber CD Projekt REDist ja Quantum Breaki lahkab Gregory Louden Remedy'st. Tule ja kohtu inimestega mängude taga!

Communism and Gameplay - Art, Writing and Game Design in service of the people

Kaur Kender, Kaspar Tamsalu, Argo Tuulik (ZA/UM Studios)

The developers of No Truce With the Furies discuss the importance of politics in video game narratives, why it's important to make no discounts in the writing and art department and why so many studios still do.

Autor: Martin Liivand, Level1

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles