Taksoteenuse vahendamisel kaasaegsete nutilahenduste kaudu võib ette tulla olukordi, kus tellimusest ei keeldu mitte klient vaid ka juht – uurisime vahendusettevõttelt Taxify, mis puhul on selline käitumine juhtidele lubatud.
Elust enesest: millal võivad viis Taxify juhti järjest kliendist keelduda?
Vastab Taxify esindaja Marilin Noorem: «Taxify juhtidel on võimalik ise määrata raadius, mille piires nad soovivad tellimusi vastu võtta. Raadiuse sees peavad juhid kõik tellimused vastu võtma - vastasel juhul mõjutab see nende aktiivsusprotsenti. Väljaspool raadiust seda kohustust ei ole.»
Tema sõnul võib ette tulla olukordi, kus klient ei asu ka näiteks Tallinna äärelinnas viibides ühegi juhi tööraadiuses ning pika ettesõidu vältimiseks võivad juhid seetõttu teenindamisest keelduda.
«Omalt poolt oleme soovitanud võtta vastu ka tellimused väljaspool raadiust, kuid kahjuks võib siiski vahel selliseid olukordi tekkida,» märkis Noorem.
Ühel Nõmmel elaval kliendil tekkis täna hommikul olukord, kus rakendus näitas 10 sõiduminuti raadiuses küll seitset taksot, kuid viis ütlesid tellimusest ära ning kaks ei vastanud üldse.
Veel halvemini läks tal vana hea taksofirmaga Tulika, mis lubas esmalt 10 minuti jooksul taksot, ent 13 minutit hiljem teatas, et tegelikult ikka ei ole neil taksot anda.