Vastus on selle küsimusele on väga lihtne: me oleme võtnud nõuks investeerida vaid tehnoloogiasse, milles näeme väljavaadet tulla võitjaks ja olla edukad. Viimastel aastatel oleme olnud tõeliselt fookustatud maailmatasemel mobiilivõrkude väljaehitamisele, kuna leiame, et inimesed tahavad järjest enam olla hästi ühendatud sõltumata sellest, kus ja millal nad viibivad.
Näeme kasvavat nõudlust mobiilsuse järele. Tõesti, nii Eestis kui mitmes teises riigis on meie konkurendid asunud pakkuma ka püsiühendusi ja TVd, oleme Rootsi turul ka ise nende pakkumisel teisel kohal. Aga tegemist on tõesti trendiga, mida me paljudel turgudel jälgime. Meie mobiilivõrgud omavad loomulikult juba praegu püsiühenduse elemente ning 5G-ajastu tulekuga seoses peab valguskaabel jõudma palju lähemale lõpptarbijale ja see saab üha suuremaks osaks meie süsteemidest. Mis sisusse puutub, siis me tahame olla sisuteenuste võimaldaja, selle asemel, et pakkuda seda ise.
Kuidas on Tele2 äritulemusi muutmas kõik see, mis toimub praegu Euroopas seoses rändlustasude kadumisega? Tunnete, et põhjariikidele on liiga kõrgete hulgihindade lae kehtestamisega tõsiselt liiga tehtud?
«Roam like home» mõjutab kõiki telko-operaatoreid. Eriti neid, kes tegutsevad Baltimaades, kuna siin on hinnad palju madalamad kui mujal Euroopas. Oleme välja öelnud, et see kõik läheb meile maksma 200 miljonit Rootsi krooni (20 miljonit eurot) sel aastal ja mõju jätkub ka järgmisel.
On suurepärane, et tarbijad saavad vabalt rändluses olla, kuid see läheb väga palju maksma operaatoritele. Teeme kõik selle nimel, et need inimesed, kes ei reisi, ei peaks kannatama.
Tele 2 on Eestis nüüdseks tegutsenud 20 aastat ja me oleme selle üle väga uhked. Pakume siin kiiruseid, mis on kaks korda suuremad keskmistest näiteks USAs ja Suurbritannias. Kuna Eesti on e-Eesti, siis on see suurepärane paik kõige uuemate digiteenuste testimiseks.