Taxify jagab ooteaegade pikenemise kohta vastuolulist infot

Aivar Pau
, tehnikaportaali toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Taxify
Taxify Foto: Eero Vabamägi
  • Taxify tunnistas ooteaegade pikenemist Tallinnas

Sõiduvahendusfirma Taxify ametlikul kinnitusel pole Tallinnas tellimuste ooteaja pikenemise taga mitte juhtide puudus, vaid sõitude arvu kasv, samas juhtidele endile on jagatud vastupidist informatsiooni ning klientidele on ooteaja pikenemist esitletud hoopis lühenemisena.

Muutused said alguse 8. mail, mil Taxify langetas uute klientide võitmiseks märgatavalt sõitude hindu odavaimas privaatjuhtide kategoorias. Sõidualustustasu langes 0,99 euroni, kilomeetritasuks jäi 35 senti ning püsivaks ajatasuks 10 senti minuti eest.

Tõsi, ühtlasi sagenesid ka perioodid, mil asuti rakendama suurele nõudele viitavat eritariifi, mil sõidutasu korrutatakse 1,2 või 1,5-ga. Hirmud, et juhid ei kipu nii madala tasu eest Taxify teenistuses püsima, lükkab Taxify selgelt ümber.

«Keskmine ooteaeg on nüüdseks tõesti kasvanud kolmelt minutilt neljale, kuid selle põhjuseks on madalast hinnast tingituna järsult tõusnud sõitude arv,» kinnitas täna Postimehele Taxify arendusjuht Martin Villig.

Juhtide arv on tema sõnul muudatustest alates kasvanud ligi 10-15 protsenti, kuid sõitude arv veelgi kiiremini.

«Kaks nädalat tagasi oli rekordnädal, eelmine oli sellele lähedases suurusjärgus,» viitas Villig sõitude arvu kasvule.

Taxify Tallinna kontori juht Villu-Raoul Maidla tunnistas samas alles juuni alguses sotsiaalmeedias, et Taxifyle sõite tegevate juhtide arv on pärast äpiuuendust vähenenud. Täpsemalt on tema sõnul langus olnud alla 10 protsendi.

Martin Villig seletas seda asjaoluga, et mai keskel oli tõesti lühiajaline juhtide arvu langus, sest paljud juhid ei saanud kohe Taxify hinnamuutusest ja uuest boonussüsteemist aru.

«Viimastel nädalatel on aga juhtide arv kasvanud varasemast kõrgemaks, sest juhtide teenistused on kasvanud suuremaks kui enne 8. mai muudatust,» kinnitas Villig.

Paljud Taxify kliendid said aga sel nädalal ettevõttelt meili, milles teatati vastupidiselt Martin Villigu sõnadele, et autode kättesaadavus on hoopis paranenud ning juhid saabuvad keskmiselt vaid 4 minutiga.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles