Sõidurežiimid eristuvad ulatuslikult. Kui tahate mugavust – aga palun! Olete sportlikumas meeleolus – vaatame, mis teha annab! Puutetundliku ekraani käivitamiseks ei pea seda puutumagi, piisab, kui sõrm lähedusse tõsta. Ekraanilt leiate slaideri, mille skaala ühes otsas on pehme vedrustus ja teises sportlik trimm. Ja nüüd katsuge sõidu pealt keset liiklust seda slaiderit soovitud kohta nihutada. Ma ei tea, kas insenerid proovisid. Kui jah ja neil õnnestus, siis on nad autoajakirjanikust kõvasti osavamad.
Igatepidi viibelda saab soovi korral palju kulub, sest ka Arteoniga on võimalik viipekäskluste abil suhelda. Volkswageni juhiabid on juba aastaid tööstuse eesrinnas. Kohanduvale püsikiirushoidjale on loogilise jätkuna nüüd antud oskus võtta hoog maha vastavalt liiklusmärkidelt loetule. Ja kurvi lähenedes keerab abimees tuled kurvi valgustama veel enne, kui te rooli jõuate keerata. Ning palju muud head.
Arteon on kokkuvõttes üksjagu omapärasem, kui võinuks eeldada. Ta on välja kukkunud põnev segu püüdlikkusest, kõhklustest, enesekindlusest, praktilisusest ja soliidsusest. Tema arendamiseks ideeautost tootmisküpseks kulus ainult 24 kuud. Mis on autotööstuses napp aeg.
Volkswagen Arteon
2.0 TSI 4Motion R Line
Mootor: 1984 cm³, R4 bensiin, turbo, 280 hj, 350 Nm
Sooritus: 0–100 km/h 5,6 s, 250 km/h
Jõuülekanne: 7-käiguline DSG automaatkäigukast, nelikvedu
Kulu: 7,3 l / 100 km, 164 g / km CO2
Mass: 1716 kg
Hind: alates 31 481, prooviautol alates 37 855 eurot