Kui Aasia kasuks räägivad kiire kasv ja tohutu potentsiaalne kasutajabaas, siis laienemisel tuleb silmas pidada ka takistavaid tegureid:
Turunduse tegemine on keerukas madala inglise keele oskuse tõttu, Indias räägib inglise keelt näiteks 12 protsenti inimestest; samas on tegevuse lokaliseerimine tohutu potentsiaaliga, kuna ainuüksi hindi keelt räägib pea sama palju inimesi, kui elab Euroopas.
Inimeste sissetulek on väiksem, puudub harjumus digitaalsete teenuste eest maksta ja ka maksete kogumine on keerukas; keskmisel ameeriklasel on 3 krediitkaarti, Aasias puudub krediitkaart umbes 90 protsendil inimestest.
Ligipääs mobiilsele andmesidele on oluliselt madalam, enamikul kasutajatel puudub 3G-ühendus.
Kuidas lahendada madala keeleoskuse, väikese sissetuleku ja kehva mobiilse andmeside probleemi Aasia turgudel? Tasub vaadata, mida teevad praegu seal kandis tegutsevad edukad idufirmad. Ilmselt on vähesed kuulnud iflixist ja JOOXist, kuid Kagu-Aasias on neil teenustel suurem turuosa kui Netflixil ja Spotifyl.
Nende ettevõtete edu aluseks regioonis on koostöö mobiilioperaatoritega. Seda mudelit on kopeerima hakanud ka Aasiale üha enam tähelepanu pööravad Lääne ettevõted nagu eelpool mainitud Spotify, Netflix, aga ka Facebook.
Huvi nende teenuste turundamise vastu enda kanalites tuleneb mobiilioperaatorite vajadusest vähendada kasutajate lahkumist konkureeriva mobiilsidepakkuja juurde. Kui Eestis on enamik inimesi tähtajalise lepingu kaudu seotud pikaks ajaks ühe mobiilioperaatoriga, siis Aasia turgudel on sõltuvalt riigist kuni 98 protsenti inimesi kõnekaardi kasutajad. Sellistel inimestel on odavamaid teenuseid pakkuva konkurendi juurde minek äärmiselt lihtne. Võimaldades oma klientidele ligipääsu atraktiivsetele digitaalsetele teenustele, suurendatakse ka kasutajate mobiilse andmeside tarbimist, mis omakorda toob tulu ka mobiilioperaatorile.