Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Seoli lennujaamas aitavad tänasest reisijaid LG robotid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Robot lennujaamas
Robot lennujaamas Foto: LG

Alates tänasest hakkavad LG giid- ja koristusrobotid tööle Seoul Incheoni rahvusvahelises lennujaamas, et abistada nii riiki sisenevaid kui ka sealt väljuvaid reisijaid ning koristada põrandaid.

Aastas 57 miljonit reisijat teenindav lennujaam, mis on üks maailma kiireim ja suurim, loodab tänu LG nutikatele robotitele suurendada oma reisijate läbilaskevõimet. Lennujaama giid-robot on reisijate intelligentne assistent, mis oskab suhelda neljas keeles: inglise, hiina, jaapani ja korea. Keele valimiseks kasutab LG robot häältuvastuse tehnoloogiat.

Reisija pileti skaneerimisega suudab robot pakkuda üksikasjalikku teavet pardalemineku aja, värava asukoha ning isegi ilma kohta reisija sihtkohas. Lennujaama robot jagab juhiseid lennujaama sees olevatesse sihtkohtadesse jõudmiseks koos eeldatava distantsi ja ajakuluga ning suudab isegi eksinud või hilinenud reisijaid vajalikesse väravatesse saata.

Koristusrobot, mis teab oma asukohta

Koristusrobot lennujaamas
Koristusrobot lennujaamas Foto: LG

Lennujaama koristusrobot aga viib kodumajapidamises revolutsiooni teinud LG HOM-BOT robottolmuimeja puhastusvõimekuse, oskusliku automaatse navigeerimise ja objekti tuvastuse avalikku ruumi.

Robot tuvastab kõik sagedamini puhastust vajavad alad, säilitab selle info oma andmebaasis ja kalkuleerib kõige optimaalsema teekonna nendeni jõudmiseks.

Märksõnad

Tagasi üles