Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Tesla suurima konkurendi, uue Nissan Leafi pildid võisid lekkida internetti

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
2017. aasta Nissan Leaf
2017. aasta Nissan Leaf Foto: Nissan

Nädalavahetusel ilmusid Twitterisse pildid sõidukist, mis võib olla järgmine 2018. aasta Nissan Leaf.

Kasutaja nimega «Blue Miata», kes väidab, et töötab «Nissaniga seotud töökohas» postitas Twitterisse jaapanikeelse säutsu, mida saatsid udused pildid väidetavast uuest Nissan Leafist. «Ma avastasin uue Leafi Oppama tehases,» säutsus kasutaja kahes postituses, viidates Nissani Jaapanis, Kanagawas asuvale tehasele.

Twitteri linki avades on võimalik omakorda klikkida individuaalsele säutsule, et näha auto pilte natukene suuremalt. Lekitatud pildid veel välja tulemata mudelitest on automaailmas võrdlemisi tavaline nähtus, kuid otse tehasest lekkivad pildid on ülimalt haruldased.

Säuts tekitas üksjagu pettumust Nissani fännides, kes leidsid, et kaua oodatud «Tesla hävitaja» näeb kuidagi väga tavaline ja igav välja, meenutades selliseid mudeleid nagu Micra ja Note. «Miks peavad nad midagi sellist välja laskma?» säutsus üks nördinud kasutaja, lisades juurde pilte Nissani IDS ideeautost, mis kogus hiljuti autonäitustel suurt populaarsust. 

Nissan ise plaanib uue Leafi paljastada selle aasta 6. septembril. Nissan Leaf on üks maailma kõige müüdumaid elektriautosid ning ettevõte loodab, et järgmine Leaf rebib ette sellistest konkurentidest nagu Tesla Model 3 ja Chevy Bolt. Kõik kolm hakkavad üksteisega tihedalt rebima, üritades saada maailma kõige masstoodetumaks elektriautoks. 

Selleks, et konkurentidest ette jõuda, pakub Nissan koos järgmise Leafiga nende kõige arenenumat juhiabi süsteemi ProPilot, mis muudab auto osaliselt isesõitvaks. Praeguste kuulujuttude järgi saab Leafil olema kusagil 300–500-kilomeetrine sõiduulatus.

Nissan lasi 3. augustil välja ka uue video tiiseri:

Allikas: The Verge 

Tagasi üles