Mobiilimakselahendusi pakkuv Eesti ettevõte Fortumo teatas täna koostöö alustamisest Aasia juhtiva videostriimingu teenusega iflix.
Eestlaste makselahendus jõuab läbi «Aasia Netflixi» miljonite telerivaatajateni
Indoneesias, Pakistanis, Filipiinidel ja Tais olevat kliendid saavad nüüd iflixi eest tasuda oma mobiiliarvel või kõnekaardi saldot kasutades. iflix on 2014. aastal käivitatud videostriimingu teenus Aasias, kus ettevõttel on üle viie miljoni kasutaja.
Malaisia taustaga idufirmasse on investorid paigutanud ligi 300 miljonit dollarit.
Sarnaselt Netflixile on ligipääs iflixi videokogule tasuline, igakuise tasu eest saavad kasutajad vaadata nii Hollywoodi filme, sarju kui ka kohalikku Aasia kultuuritoodangut.
Mobiilimaksed võimaldavad iflixil jõuda suurema hulga kasutajateni: Aasias on krediitkaardi omanikke vaid 10% inimestest, samas kui nutitelefon on 40% inimestest. iflix saab oma turundustegevustes tänu koostööle Fortumoga sihtida seega oluliselt suuremat osa elanikkonnast.
«iflix tahab kasutajatele pakkuda sujuvat ja mugavat videote vaatamise kogemust, seda alates sisust kuni makseteni. Oleme oma kasvus keskendunud arenevatele turgudele ja kindlad, et koostöö Fortumoga aitab meil nendel turgudel oma eesmärkide saavutamisele kaasa,» rääkis iflixi maksete osakonna juht Tim Whelan.
Fortumo müügijuht Andrea Boetti märkis, et nutitelefonide hulk ja digitaalse sisu tarbimine kasvab kõige kiiremini arenevatel Aasia turgudel. «iflix tunneb kohalikku turgu ja on neist trendidest kasu lõiganud ning meil on väga hea meel toetada nende kasvu arenevatel turgudel,» lisas ta.
Fortumo on mobiilimakselahendusi pakkuv Eesti ettevõte, kelle klientideks on muuhulgas Google, Facebook, Spotify, Sony, WeChat, Alibaba, ja Electronic Arts. Fortumo pakub tööd seitsmekümnele inimesele Tallinnas, Tartus, San Franciscos, Pekingis, Delhis, Singapuris ja Hanois. Fortumo on valitud Ettevõtluse Auhinna konkursil aasta ettevõtteks ja aasta eksportööriks.