22-sentimeetrise kliirensiga XV osutub maanteel kurve ning ringrajal koonuste abil maha märgitud slaalomit läbides täiesti asjalikuks. Kuna auto on oma pikkuse-laiuse kohta üsna kõrge, siis eks ta kurvides ikka kreenib, aga teeb seda eeldatust märksa vähem. Põhjust tuleb otsida uue platvormiga tulnud jäigemast kerest, uuest vedrustusest ja süsteemist nimega Active Torque Vectoring, mis teeb järskudel keeramistel auto juhtimise tunduvalt lihtsamaks. Sõitjateruum on varasemast avaram, tagapingil on ruumi laialt ja näidikuidki on moekamaks kõpitsetud. Kuid edevust ja värvi on mitmetel konkurentidel kõvasti rohkem.
Subarutest ei räägita enam kui tülinorijatest, postkastipiludega mootorikattes. XV on Euroopas nüüd kolmas Subaru mudel, millel ohutuspakett EyeSight kuulub baasvarustusesse ja oskab ennetada liikluskokkupõrkeid. Esitluse käigus võisime linnasõidukiirusel ise veenduda, kuidas stereokaameratel põhinev EyeSight hakkama saab. Juhti hoiatatakse ohtlikult lähenevast takistusest ja kui inimene midagi ette ei võta, pidurdab masin end enne takistust ise seisma. Kunagi ülistas Subarute loosung sooritusvõimet, nüüd on see kirjutatud üle uue lipukirjaga. See kiri räägib turvalisusest ning seda teemat võetakse Subarus väga tõsiselt.
Subaru XV
Mootor: 1995 cm3, B4, bensiin, 156 hj, 196 Nm
Jõuülekanne: 7-astmeline variaatorkäigukast, nelikvedu
Sooritus: 0–100 km/t 10,4 s, 197 km/t
Kulu: 6,9 l / 100 km, 155 g/km CO2
Mass: 1477 kg
Hind: alates 22 990 eurost