:format(webp)/nginx/o/2017/10/18/7228447t1h9d99.jpg)
Kahe nädala pärast jõustuv ühistranspordiseaduse muudatus ühtlustab sõidujagajatele ja taksojuhtidele kahtivad reeglid. Päris selge veel ei ole, kuidas see kõik toimima hakkab, kuid tõenäoliselt lõpetab osa sõidujagajaid tegevuse.
Kahe nädala pärast jõustuv ühistranspordiseaduse muudatus ühtlustab sõidujagajatele ja taksojuhtidele kahtivad reeglid. Päris selge veel ei ole, kuidas see kõik toimima hakkab, kuid tõenäoliselt lõpetab osa sõidujagajaid tegevuse.
„Kindlasti on lõpetajaid. Usun, et neid on nii meil kui konkureerival platvormil,“ rääkis Taxify Eesti üksuse juht Jaanus Treilmann ja märkis, et see on nende jaoks seadusemuudatusega kaasnev kõige suurem risk, vahendab Äripäev.
Taxify'd kasutavad juhid peavad taotlema sõidukikaardi ja teenindajakaardi, mille pealt tuleb Treilmanni sõnul maksta riigilõivu kokku 58 eurot. Lisaks ühekordsetele kuludele käib sõidukikaardiga kaasas iga-aastane ülevaatuskohustus ja ilmselt ka suuremad kindlustusmaksed.
Uberi Baltikumi tegevjuht Enn Metsar rõhutas, et nende klientide jaoks ei muuda uus seadus midagi, sest auto tellimine käib samamoodi edasi, kuigi ka nende juhid peavad taotlema teenindaja- ja sõidukikaardi.
Loe lähemalt Äripäevast.