Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Maserati teeb Baltimaades comebacki

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kaja Koovit
Copy

Pärast paariaastast vaikust alustas Maserati esindaja Baltimaades, Modena Motors, taas aktiivset tegutsemist, tuues turule kaks Maserati uusimat mudelit: GranTurismo MC Stradale ja GranCabrio Sport

Riias tegutseva Modena Motors avalike suhete juht Ilze Graze tunnistas, et ehkki Maserati esindus on Baltimaades tegutsenud juba alates 2006. aastast, on paar viimast aastat jäänud nende tegevus suhteliselt tagasihoidlikuks, kijrutab whatcar.ee. Möödunud aasta lõpus toimusid Modena Motorsi meeskonnas aga põhjalikud muudatused ning tänavu alustatakse tegevust aktiivsemalt kui eales varem.

«Siiani on kõik meie Eesti ja Läti kliendid saanud Riias hoolduses käimisega kenasti hakkama ning kõik mõistavad, et kolme Balti riigi peale ühe esinduse olemasolu on täiesti piisav ja põhjendatud,» nentis Graze, kelle sõnul asub nende esindus Riias K. Ulmana 114/3 ning piisab vaid e-kirjast aadressil info@maserati.lv, kui nad koheselt ise huvilistega ühendust võtavad.

Maserati GranTurismo MC Stradale

Tänavu Genfi autonäitusel esitletud uus Maserati GranTurismo MC Stradale on kiireim, kergeim ja võimsaim auto Maserati mudelivalikus. Olles inspireeritud Trofeo GranTurismo MC-st ja kuulsatest GT4 motospordisarjadest, on Maserati GranTurismo MC Stradalel rohkem võimsust, vähem kaalu, üliterav reageerimine ja 301 km/h tippkiirus.

GranTurismo MC Stradale 331 kW (450 hobujõudu) võimaldavad 4,7-liitrisest V8 mootorist välja pigistada 10 hj rohkem võimsust, kui GranTurismo S, pöördemoment on paranenud 20 Nm võrra, ulatudes 510 Nm-ni. See aitab kiirendada 0–100 km/h vaid 4,6 sekundiga.

Auto võidusõidutaustast tulenevaks efektiks on ka 110 kg vähem kaalu võrreldes GranTurismo S-iga, mis toob  auto tühimassi kõigest 1670 kg peale. See võimaldab parandada ka juhitavuse seisukohast olulist kaalujaotust, mis on suudetud viia suhteni 48:52.

Auto kasutab tippelektroonikat, et lühendada kaasajastatud MC Race Shifti elektrooniliselt juhitud transaxle-tüüpi käigukasti käiguvahetusaega kõigest 60 millisekundile. See on esimene auto Maserati ajaloos, millel on lisaks automaat- ja sportrežiimile ka spetsiaalne võidusõidurežiim, valitav lihtsustatud juhtpaneelilt.

Auto baashind Eestis on alates 156 240 eurost.

Maserati GranCabrio Sport

Teine tänavu Genfis esitletud Maserati uudismudel on Maserati CranCabrio Sport, mis on 2009. aastal Frankfurdi autonäitusel esitletud Maserati GranCabrio edasiarendus.

GranCabrio Sporti kapoti all on sama jõuallikas, mis GranTurismo MC Stradalel, ehk 4.7-liitrine V8, võimsusega 331 kW (450 hobujõudu) ja maksimaalne pöördemoment 510 Nm. Küll aga jääb ta MC Stradalele veidi alla tippkiiruselt, mis on maksimaalselt 285 km/h.

Maserati GranCabrio Sporti hinnad algavad Eestis alates 136 519 eurost.

Maserati mudelite baashinnad koos Eestis kehtiva käibemaksuga:

Maserati GranTurismo 4.2 A/T – 115 860 eur

Maserati Quattroporte 4.2 A/T – 117 079 eur

Maserati Quattroporte S 4.7 A/T – 127 025 eur

Maserati GranTurismo S 4.7 CC – 131 040 eur

Maserati GranCabrio Sport – 136 519 eur

Maserati GranTurismo 4.7 MC Stradale – 156 240 eur

Märksõnad

Tagasi üles