Eesti tarkvarafirma Helmes lõi telekomifirma Telia 65 Norra ja 85 Soome esinduses uued klienditeeninduse ja logistikasüsteemi lahendused.
Helmes ehitas Norras ja Soomes Telia 150 poele uue tarkvarasüsteemi
«Meie käisime kohapeal või kliendid käisid Eestis keerulisemaid teemasid arutamas. Arendustegevus toimus täielikult Eestis. Mõlema riigi peale läks umbes kuus-seitse kuud, umbes kuuse-seitsme liikmelise tiimiga,» ütles Postimehele Helmese ärisuunajuht Deniss Ojastu.
Tema sõnul asendab uus ühtne müügi- ja logistikaprogramm senised paralleelselt kasutuses olnud väiksemad süsteemid.
«Kui Norras oli meie põhieesmärk esinduses kliendiga seotud toimingute kaks-kolm korda kiiremaks muutmine, siis Soomes oli fookuses tööprotsessi vigade vähendamine ja laovarude optimeerimine,» rääkis Ojastu.
Deniss Ojastu sõnul võttis Helmes kogu arenduse eest vastutuse, jätkab lisaks mõlemas riigis tugiteenuste pakkumist ning tegeleb Teliale IT-süsteemide arendamisega ka teistes riikides.
«Tegemist oli ajalises mõttes üsna ambitsioonikate projektidega, mille edukas tegemine oli paljuski võimalik tänu suurepärasele koostööle Teliaga,» rääkis Ojastu.
Helmes on Eesti suuruselt teine IT-firma, kus töötab 270 inimest ning mille 2016. aasta käive oli 22 miljonit eurot.