Käike vahetab PDK-automaatkasti asemel 8-käiguline Tiptronic S. Uus käigukast hoiab esimest käiku sees lühemalt kui eelkäija puhul, erinevad sõidurežiimid muudavad mõistagi ka käiguvahetust. Tippkiiruse saavutavad kõik Cayenne’i mudelid kuuenda käiguga. Seitsmes ja kaheksas on mõeldud üksnes ühtlaseks maanteesõiduks, mis hoiab kokku kütust ja vähendab müra niigi vaikses sõitjateruumis.
Tagasi Sitia lennuväljale kiirustades meenub veel üks lugu. Kui peajumal Zeus väike oli, pidid sõdurid poisilt tähelepanu eemale juhtimiseks ööd ja päevad ümberkaudsetes mägedes ringi lippama ja sõjariistadega kõrvulukustavat lärmi tegema. Kui peajumala valvesalgal oleks olnud võtta Porsche Cayenne’id … vaevalt, et väike Zeus oleks enam kellelegi meelde tulnud.
Porsche Cayenne Turbo
Mootor: 3996 cm³, V8, bi-turbo, bensiin, 550 hj, 770 Nm
Jõuülekanne: 8 käiku, automaatne, nelikvedu
Sooritus: 0–100 km/h 4,1 s (3,9 s Sport Plus), 286 km/h
Kulu: 11,9–11,7 l / 100 km, 272–267 g/km CO2
Mass: 2250 kg
Hind: 139 800 eurot