Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >

Peaaegu tehtud: ApplePay mobiilimaksed jõudsid Eestisse

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
Saada vihje
Apple Pay | FOTO: MAXIM ZMEYEV/REUTERS

Tallinki laevad on esimesed Eestis, kus on alates ülemöödunud nädalast võimalik oma ostude eest maksta ka iPhone'i mobiiltelefonidega, kasutades ApplePay viipemakse lahendust.

Tõsi, ApplePay lahendust saab praegu kasutada vaid Tallinna-Helsingi liini laevadel Megastar, Star ja Silja Europa ning teenus on avatud vaid Nordea, Jyske ja St1 pankade Soome ja Rootsi klientidele. Seega Eesti pankade klientidel pole veel oma telefoni viibutamiseks kassas põhjust.

Uudse viipemakse lahenduse võimaldamine Tallinki laevadel sai teoks koostöös makseteenuste pakkujaga Nets.

«Arvestades seda, kui värske ApplePay maksevahendina meie piirkonnas on, on mul väga hea meel, et saame oma klientidele seda lahendust ostude sooritamiseks pakkuda, olgugi, et praegusel hetkel veel piiratud hulgale klientidele,» ütles Tallink Grupi müügi- ja turundusdirektor Margus Hunt.

Hunt möönis, et ettevõtte soov on tehnilise võimekuse avanedes laiendada seda võimalust ka Eestis tegutsevate pankade klientidele.

ApplePay viipemakse lahendus võeti Soomes käibele paari nädala eest ning esialgu saavad seda lahendust kasutada küll vaid mõne panga kliendid.

«Meie omalt poolt tegeleme arendustööga edasi, et saaksime nii Tallinkile kui ka oma teistele klientidele pakkuda üha suuremat hulka erinevaid makselahendusi,» ütles Netsi müügidirektor Petri Carpen.

Tagasi üles