Eesti plaanib luua Tallinna teeninduskeskuse, kus hakkavad välistöötajaid teenindama väga erinevate asutuste ametnikud.
Tallinnas luuakse välistöötajatele segateenindusbüroo (3)
Juba on valmisolekut oma ametnikud sellisesse keskusesse tööle saata nii siseministeerium, politsei- ja piirivalveamet, Tallinna linn kui kultuuriministeerium. Seni pole veel läbirääkimisi alustatud pankadega, et eriti kaugelt tulevad välismaalased siin konto ja sobiva pangakaardi avatud saaks.
Selle tulemusel saavad värskelt riiki saabunud töötajad ühes teenindusbüroos kõik vajaliku inglise keeles korda ajada. Teha tuleb nende jaoks palju – linnakodanikuks registreerimine, elamiskoha registreerimine ning muud politseist saadavad load ja dokumendid, lastele ja kaasadele töö-, kooli- ja lasteaiakoha leidmine, eesti keele kursustega alustamine.
Mis puutub IT-valdkonda, siis kõige rohkem tuleb neid praegu Eestisse Ukrainast – see on olnud ka võimukoalitsiooni eesmärk just sellest riigist palju inimesi siia tuua.
Niinimetatud rahvusvahelise maja avamine on plaanis juba 2018. aasta sügisel. Idee autor on AS Mainor, kes tahab sellise keskuse luua Ülemiste City linnakusse. Oma eksperdi on lubanud plaani tarvis tööle panna ka Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus.