Galerii: Hyundai esitles sedaankerega i40

Hyundai esitles eile avatud Barcelona autonäitusel oma uue keskklassiauto i40 sedaanversiooni. mis on jätkuks tänavusel Genfi autonäitusel esitletud i40 universaalile.

i40 sedaan on uusim mudel Hyundai tooteportfellis, mis tuuakse avalikkuse ette brändi uue tunnuslause all – «New Thinking. New Possibilities.», mida võib tõlkida umbes nii - «Uus mõtlemine. Uued võimalused.», kirjutab whatcar.ee

i40 sedaan on läbi ja lõhki Euroopa auto, sest on projekteeritud ja välja töötatud Saksamaal Rüsselsheimis asuvas Hyundai Euroopa uurimis- ja arenduskeskuses, kust on pärit ka Hyundai uus, nn voolav, disainikontseptsioon.

Hyundai uue disainikeele DNA-elemendiks on loodusest inspireeritud sujuvad ja voolavad jooned, mis loovad väga dünaamilise välisilme. Esmakordselt jõudis selline disainikontseptsioon avalikkuse ette 2009. aasta Genfi autonäitusel Hyundai ix-onic ideeauto kujul, millest hiljem kasvas välja ix35, samuti on seda kasutatud ix20 loomisel.

«Kasutasime autoninast kuni tagaosani ulatuvaid väga jõulisi voolavaid jooni, et anda i40le kordumatult isikupärane ilme,» kommenteeris Thomas Bürkle, Hyundai Motor Europe’i tehnokeskuse peadisainer.

40 sedaan ei ole kaasa saanud mitte ainult stiilset välimust, vaid on ka oma sisemistelt mugavustelt tipptasemel. Tänu pikale teljevahele (2,77 m) on sõitjateruum üks oma klassi avaramaid: esiistmetel on pearuumi 1025 mm, õlaruumi 1455 mm ja jalaruumi 1170 mm.

1967. aastal asutatud Hyundai Motor Co. on kasvanud suurkontserniks Hyundai Motor Group, mis tõusis 2007. aastal suuruselt viiendaks autotootjaks maailmas, hõlmates üle kahe tosina autotööstusega seotud tütar- ja sidusettevõtte. Hyundai Motor Co, millel on kuus tootmisbaasi väljaspool Lõuna-Koread, müüs aastal 2010 ligikaudu 3,6 miljonit sõidukit üle kogu maailma.

Tagasi üles