Seni mobiilitehnoloogiaid arendanud Eesti arendusettevõte Fortumo uuendas täna oma digiteenuste turundusplatvormi, mille abil on nüüd teenusepakkujatel võimalik hakata tegema kampaaniaid koos kaabel- ja satelliit-TV ettevõtetega.
Fortumo sisenes teleteenuste turule
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Fortumo tegevjuhi Martin Koppeli sõnul saavad releteenuste pakkujad voogedastusettevõtetelt unikaalse sisu, samas kui voogedastusettevõtetel on võimalik kasutada televiisoriomanike olemasolevat ühendust ja maksevõimekust.
Platvorm sisaldab endas lisaks kasutajatele teleriekraanil teadaannete kuvamise ka näiteks maksete kogumist.
Seni on Fortumo arendanud mobiiliseid platvorme rakendustepoodidelele ja digiteenuste pakkujatele.
Fortumo platvormi kasutavad tuhanded digiteenuste pakkujad, sealhulgas Google, Spotify ja Electronic Arts.