/nginx/o/2018/01/23/7506919t1h8d71.jpg)
Seni mobiilitehnoloogiaid arendanud Eesti arendusettevõte Fortumo uuendas täna oma digiteenuste turundusplatvormi, mille abil on nüüd teenusepakkujatel võimalik hakata tegema kampaaniaid koos kaabel- ja satelliit-TV ettevõtetega.
Fortumo tegevjuhi Martin Koppeli sõnul saavad releteenuste pakkujad voogedastusettevõtetelt unikaalse sisu, samas kui voogedastusettevõtetel on võimalik kasutada televiisoriomanike olemasolevat ühendust ja maksevõimekust.
Platvorm sisaldab endas lisaks kasutajatele teleriekraanil teadaannete kuvamise ka näiteks maksete kogumist.
Seni on Fortumo arendanud mobiiliseid platvorme rakendustepoodidelele ja digiteenuste pakkujatele.
Fortumo platvormi kasutavad tuhanded digiteenuste pakkujad, sealhulgas Google, Spotify ja Electronic Arts.