Sõiduproov. Hyundai i30 N: kõige kuumem kuumpära

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Eero Vabamägi

Kes seda tagantjärele enam täpselt mäletab, kellel ja kuidas tekkis mõte tuua Hyundaisse Albert Biermann. Tegemist oli ideega, mis muutis Hyundai jaoks palju. Et mitte öelda – muutis kõik! Albert Biermann töötas varem BMWs M divisjonis. Hyundaiga liitudes astus ta tähestikus sammu edasi. M-tähelt N-tähe juurde. Väike samm Albert Biermannile, suur samm Hyundaile. Ja kõigile, kes armastavad taskukohaseid kähkusõidukeid ja emotsiooni, mida need pakuvad.

Kes seda tagantjärele enam täpselt mäletab, kellel ja kuidas tekkis mõte tuua Hyundaisse Albert Biermann. Tegemist oli ideega, mis muutis Hyundai jaoks palju. Et mitte öelda – muutis kõik! Albert Biermann töötas varem BMWs M divisjonis. Hyundaiga liitudes astus ta tähestikus sammu edasi. M-tähelt N-tähe juurde. Väike samm Albert Biermannile, suur samm Hyundaile. Ja kõigile, kes armastavad taskukohaseid kähkusõidukeid ja emotsiooni, mida need pakuvad.

Ühtpidi on Hyundai i30 N kuratlikult lihtne auto. Tema 2,0-liitrine mootor arendab Performance-paketiga 275 hj ning viib nullist sajani 6,1 sekundiga. Ta teeb seda konkreetselt, keerutamata, lihtsalt ja veenvalt. Temaga ei peeta jahti uudislugude pealkirjades pilku püüdvatele ringiaegadele ühel Saksamaa teejupil. Temaga püütakse inimesi, neid, kes veel autoga sõitmist armastavad. Tal on mõistliku töömahuga mootor, mis sobib kokku tema võimeka veermikuga. Põhialused on paigas, palju rohkem polegi vaja. See sööt võtab oi kui hästi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles