Telia asub maal esindustega otsi kokku tõmbama, esimesena langevad Põlva ja Valga

  • Esilagu uusi sulgemisi plaanis pole.
  • Üha vähem kliente vajab esinduses füüsilist asjaajamist.
  • Telial on üle Eesti 22 esindust.
  • Tehnikud jäävad alles.

Valga Telia esindus kolib varsti Euronicsi kauplusesse.

FOTO: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Telekomiettevõte Telia kinnitab, et kuigi füüsiliste esinduste ülalpidamine muutub  äriliselt järjest mõttetumaks, siis lisaks Põlva ja Valga esinduste vastakaid arvamusi tekitanud sulgemisele vähemalt esialgu järge ei tule.

Lõuna-Eesti Postimees kirjutas täna, et Telia sulgeb kuu lõpus külastajate vähesusele viidates esindused Põlvas ja Valgas, samas kui kohalike sõnul on Põlva kontoris järjekorrad ning klientide nappust pole.

Valga esinduse sulgeb Telia 30. ning Põlva esindus 31. jaanuaril.  

«Rohkem esindusi pole kavas sulgeda,» kinnitas Telia pressiesindaja Raigo Neudorf uudise järelkajana Postimehele.

Põlva ja Valga esinduse sulgemise peamine põhjus on tema sõnul üha vähenev külastajate ja klienditehingute arv, mida on mõlema esinduse puhul praegu vaid mõnikümmend  päevas. 

«Tehnoloogia ja e-kanalite kiire areng oluliselt muutnud just klientide endi eelistusi ning harjumusi oma teenusepakkujaga suhtlemisel – üha vähem kliente vajab esinduses füüsilist asjaajamist. Järjest enam kliente eelistab oma sideoperaatoriga suhelda või osta elektrooniliste kanalite kaudu ning see avaldab otsest mõju esinduste töömahule. See on turul üldine trend ning puudutab enamikku teenusepakkujaid,» selgitas Neudorf.

Lõuna-Eesti piirkonda jäävad endiselt teenindama ning kliente abistama Telia tehnikud. Samuti kaalub Telia veel võimalust oma kohalolekut piirkonnas suurendada läbi koostööpartnerite võrgustiku.

Põlva klientide jaoks jääb praegu lähimaks esinduseks Võru esindus 25 kilomeetri kaugusel. Valga inimesed saavad aga vajadusel külastada Tartu, Viljandi või Võru esindust. 

«Opereerides üle Eesti 22 esindusega ei ole Telia nõrgemas ega konkurendiga võrreldes kehvemas seisus,» märkis Neudorf.

Kommentaar
Kuldar Leis, Põlva ettevõtja

Olen aastaid Telia klient olnud ettevõtetega, perega, lähikondsetega. Loomulikult on eesmärk netis võimalikult palju tehinguid ära teha, aga paraku on kogemus see, et pidevalt on tulnud ka esindusest läbi käia kas konsultatsiooni saamas, ostmas, remonti saatmas, uusi lahendusi arutamas telefonide, interneti või TVga.

Telia on olnud kvaliteediliider eriti just teeninduse osas, ehk ainuke probleem on olnud ülerahvastatuses esinduses. Kui oma kodulehel vastutustundlikust äritegemisest rääkivad suurfirmad maakonnakeskustest hiilivalt minema jalutavad, siis peame tõesti veel valjuhäälsemalt hakkama väikeettevõtluse toetamisest rääkima, olgu siis hind kallim, aga inimlikkust rohkem.

Tagasi üles