:format(webp)/nginx/o/2018/02/02/7535979t1hdb2c.jpg)
Nii mõnelgi autotootjal on käed-jalad tööd täis, kruvimaks kokku oma esimest elektrisõidukit. Nissan on aga teedele lahti lasknud juba teise põlvkonna Leafi.
Nii mõnelgi autotootjal on käed-jalad tööd täis, kruvimaks kokku oma esimest elektrisõidukit. Nissan on aga teedele lahti lasknud juba teise põlvkonna Leafi.
Kas te teate, kui suur on Genfi järv? See on natuke suurem kui kaks Võrtsjärve kokku. Just nii suure platsi metsa on väidetavalt säästnud elektriautod. Mulle on alati jäänud mõistatuseks, kuidas nad neid arvutusi teevad, aga vähemalt näevad rehkendused kenad välja. Samuti nagu näeb ilus välja võimsa naftariigi Norra automüügistatistika, kus tänaseks on iga kolmas müüdud uus auto elektriauto. Kogu Euroopas aga müüakse iga kümne minuti järel üks Nissan Leaf. Neist omakorda pooled müüakse Põhjamaades, kuhu on selles statistilises reas arvatud ka Balti riigid.