Transiidikeskuse hallatavas Muuga konteinerterminalis hakkas üks kraana kasutama oma töös tehnoloogiaettevõtte Skeleton superkondensaatoreid ja loodab seeläbi kütust kokku hoida ja vähem süsihappegaasi õhku paisata.
Muugal hakkas kraana tööle Skeletoni superkondensaatoritega
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Skeletoni teatel on tegemist grafeenil põhinevate superkondensaatoritega varustatud Rubber Tyred Gantry (RTG) kraanaga ning see tarbib nüüd tavapäraste sama suurusjärgu kraanadega võrreldes 34 protsenti vähem kütust.
Selles kraanas on kasutusele kineetilise energia taastamise süsteem lühendiga KERS, mis salvestab energiat, kui kraana koormat langetab ja võimaldab seda sama energiat kasutada koorma tõstmiseks.
Skeleton on teatanud, et kolib oma tootmise Viimist ära Saksamaale Dresdeni lähistele, kus ta juba möödunud aastal tehase avas.