Taxigo hakkab eristama head eesti keelt rääkivaid taksojuhte ülejäänutest

Taxigo pakub konkurentsi Uberi ja Taxify taksoäppidele, mis ka Eesti turul aktiivselt tegutsevad.

FOTO: Liis Treimann

Alates esimesest märtsist saab Taxigo taksoäpist soovi korral tellida vaid heal tasemel eesti keelt valdavaid taksojuhte, kes on eristatud sinumustvalge lipuga takso pildi juures.

Kõigilt neilt juhtidelt, kes ei valda eesti keelt vähemasti Eesti kodakondsuse saamiseks vajalikul tasemel B1, tuleb hakata keelt õppima või rahulduda taksoäpis veidi tagasihoidlikuma positsiooniga, teatas Taxigo taksoäpi looja Eduard Dubrovski.

Kui aga klient tellib sinimustvalge lipukesega tähistatud takso, mille juht peaks eesti keelt oskama, kuid jääb siiski suhtlemisel hätta, makstakse kliendile raha tagasi.

«Kuigi ka seni valdab 99 protsenti meie muukeelsetest juhtidest eesti kõnekeelt vähemasti vähesel määral, oleme siiski jõudnud järeldusele, et eesti keel riigikeelena peaks taksojuhtidel olema korralik ja võimaldama suhtlemist kliendiga. Ja kui see seda ei ole, peaks igal kliendil enne takso tellimist olema võimalus sellest teada saada,» selgitas Dubrovski.

«Osadele klientidele on keeleoskus oluline, teistele läheb korda odavam hind, kolmandad valivad soliidsemat autot. Kuna hinda näitame äpis niikuinii, autodest on üleval pildid, siis järgmisena tahtsime, et eesti keelt oskavad juhid oleks eristatavad,» lisas Taxigo looja.

Hetkel on sinimustvalge lipuke lisatud Taxigo äpis 960 taksojuhi autopildi juurde, samal ajal kui kokku sõidab Taxigo äpis Eesti territooriumil aktiivselt pea 2500 juhti. «Juhul, kui tellite tulevikus meie äpist Eesti lipuga takso ja avastate, et juht ei saa teist aru või ei oska teiega eesti keeles suhelda, saab sellest teada anda äpi kaudu juhti hinnates. Sellistel puhkudel maksame sõiduraha kliendile tagasi,» ütles Dubrovski

Praktikas tähendab muudatus muuhulgas seda, et äpp hakkab eesti keelt heal tasemel valdavaid juhte pakkuma eesti keelt rääkivatele klientidele esimeste seas.

Loe ka neid

Tagasi üles